Atanıp kendi hayatını yaşamak nasıl bir şey?

Ben şu anda 3. Sınıfa geçtim. Okulu bitirince atanmak istiyorum. Arkadaşlarımın olduğu bir yerde kendi evimde yaşayıp mutlu mutlu geçinmek. İstediğim kadar para harcamak. Dikkat ettiyseniz aşk demedim bana uğradığı yok çünkü 😞
Atanıp kendi hayatını yaşamak nasıl bir şey?
Cevapla