Yüksek yerden insan atlarsa hemenmi ölür? ve ya acı hissedermi? Sakat kalma gibi bir ihtimalı var mı?
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Kesinlikle salât kalır ölme ihtimali pek yok çünkü ıssız bir yer yok Türkiye'de üstelik 15-20 katlı faln olan o yüzden hemen ambulans gelir ama ömrünün sonuna kadar sakat kalır
Sakat kalmak sıkıntılı. Hem Türkiyede yaşamıyorum Azerbaycanliyım bizim burada gec gelir ambulans ya da hiç gelmez
Eceli gelmediyse ölmez sakat kalir bide cok fazla ornegi var cidden hep sakat kaliyolar
10 kattan bile atlarsa yinede sakat kalırmı?
Ohoo kalır
O zaman ecele kalmış bu işler.
Tabi boş ver gunaha girme
Ohoo ne kadar günahımız var nolucak sanki 1 tane bile yapsak
İste diger gunahlari affediyorda onu affetmiyor
Bide gunahini gec hadi cidden millet kendini asiyor ipte dakikalarca kaliyor olmeyen yine olmuyor
:( Ölüm kurtuluş değil ama yapmayı düşnüyorum. İnşallah sakat kalmam...
Ne derdin var
Aile:( aile baskısı:( hemde öyle böyle bir baskı değil:( sanki hayvanat bahçesinde bir hayvan saklıyorsun kafesden...
Ben onca yaşadığıma ragmen hala intihar etmiyosam sende etme. Bu cozum değil konusmak istersen ben burdayım
Tamam:( bende biliyorum çözüm değil ama bir insanı kısıtlamak sence ne kadar doğru bir şey? Bir insanı kendisini öldürecek kadar hayatan soğutmak sence ne kadar doğru bir şey?
Cok kotu bişey ben de senden daha ileri seviyede intihari dusunmustum hemde gunlerce. Ve lafımı yanlış anlama benim derdimin yaninda seninkisi çerez.. sadece sunu bilmeni isterim sana aci cektiren seni dogutan insanlar oldugunde uzulmeyecek ve bunlar icin değmez
Bencede üzülmüycekler hem insanı kendini intahar kadar sürklüyolar ha bide üzulücekler yani öylemi? Ama bilmiyorum bu hayatan kurtulmanın tek çaresi ölüm diye düşnüyorum... Herkesin derdi kendine göre büyük🙂Ama umarım inşallah birgün herkes istediği gibi bir hayata yaşar
Uzulmeyecekler iste uzulmeyecek insanlar icin niye kendi canina kiyasin kurtulacagin gunu beklr
İnşallah sabr etcem:) Teşekkürler pskoloji desteğin için💗
İstedigin zaman yazabilirsin
Tamam:)
Böyle bişey sakın yapma kimse için hiçbir sebep için , sabret ve herşeyi boş ver önüne bak , kişisel gelişime odaklan asla vazgeçme
:) vazgeçmedim ama sadece biraz yoruldum. Nasıl olsa sonuçta herkes ölücek ama ben çabuk istyorum o kadar
Saçmalıyosun çocuk , sakin kal empati yap ailene sohbet et ve konuş sen de seviyeli şekil de derdini anlat hakkını ara , kendine odaklan kişisel gelişim, spor , sonra senin de ileride aile kurduğun da bu yaşananlardan ders alıp ona göre çocuklarına eğitimini verip yetiştirirsin , her şey aşılır sabret sadece ve önemseme bir çay içerken bile keyif almaya bak sen
Hakkım aramaktan bıktım, derdimi anlatmaktan bıktım, ağlamakdan bıktım. Ailem herşeyimi yanlış anlıyor herşeyime laf ediyolar. Keşke ecelim gelse Allahın emriyle ölsem... Belkide bu dünyada en şanslı kişiler Allahın emriyle Tez bir vakitde ölen kişilerdir:) Bilemeyiz...
Saçmalama sakin ol he de geç onlara kendine odaklan sosyalleş
Ohoo ben 3 yıldı sosyaleşiyorum ama malsef ondan bile bıktım. Hayatan çok kötü insanlar var:(bence takma çokta gelib geçer her şey
Normale dön kötü düşünme iyi olur merak etme
hiçbir şey iyi olmuycak ama teşekkürler🙂💗
Olur dedim sen içinde ki çocuğu öldürme 1 kedi sev mesela
Tamam sen olur diyorsan olsun bakalım.💗Sende kendini sev asla hayatan bıkma ve ya vazgeçme💗
Tamam kardeşim kendine iyi bak
Sende görüşürüz
Görüşürüz😊
Bunu bilmenin en iyi yolu denemek, bende merak ediyorum biraz
Denemeyi düşnüyorum zaten. Ama ne derdin olduğunu bilmiyorum ama san şu şekilde söyliyeyim canın herkesten daha değerli. Her ne olursa olsun pes etme💗
Tesekkurler ama benim derdim yok zaten hatta intihar etmeye son derece karsıyım sadece en iyi anlama yolunun deneme oldugu dusuncesindeyim ve yuksekden dusme hissini merak ediyorum biraz
Hayır merak falan etme. Çok kötü bir hiss, merakını başka şeylere yönetmeye çalış, kendi canına kıyacak şeylere değil
Tamam☺️
Birilerine muhtaç kalmak daha kötü ölümden
🙂
Hayır bebeğim ölmek öyle kolay mı
Ne yani 10 katta bile bir insan atlarsa sakatmı kalır? Acı hissedicekmi?
Değişir. 3. Kattan atlayıp ölen, 15. Kattan atlayıp sağlam çıkanlar var. Belli olmaz bu işler. Ama bence bu riski almaya değmez.
Hm teşekkür ederim cevapladığın için🙂bencede insanın eceli ne zaman gelicek bilmiyor hiçkimse.
Ben atlim abla ölürsem sende atlarsın 😆
Tabi efendim
😁🤍
Hemen ölmez en fazla sakat kalır
10 kattan atlarsa bile sakat kalırmı? Ben sanmıyorum hemen ölmesi lazım atlarken. Nede sonuçta kalp duruyor
Böyle soruları görünce üzülüyorum.
🙂üzülme olur böyle şeyler ara sıra
Yapma kimse için değmez inan bana
Kimse için yapmıyorum. Ailem çok baskı yapıyorum:( cidden bıktım sadece ölürken pişman olmlarını istyorum... Bu kadar
Zamanında ben de çok baskı gördüm ama ölüm kurtuluş değil buna emin olabilirsin. Ya ölmez daha kötü durumda kalırsan bunları hiç düşündün mü onun için yapma lütfen. Ailenden uzaklaşmak istiyorsan uzak bir yerde üniversite kazanıp kurtulabilirsin
Olmuyor işte:( keşke elimde öyle şans olsa... Şu genç yaşımda hayatımı maf ettiler. Cidden 1 gün içersinde 5 tane kavga ediyorum ailem ile. Sesimi çıkarmıyorum o benim büyüm diyerek geçiyorum, ama burama kadar geldi;(keşke biraz değerimi alaslar. Tavsiyelerin için teşekkür ederim. Dayana bilirsem dayanıcam, dayanamazsam iş içden geciçek malsef🙂
Neden olmuyor olmamasının sebebi ne ben de zamanında çok çektim şu an kafam rahat sen de böyle olabilirsin sabret sadece
Oluyor tabi ama yapamıyorum. Herşeyime laf ediyolar bende artık yapdığım şeye odaklanamıyorum hevesim gidiyor. Ailem sen kızsın bunu yapamazsın, senin arkdaşın olamaz, sen dışarı çıkamazsın kızsın, dur bekle baban gelsin seni öldürücek :(. Çok demiyorum 3dk benim yerime koy kendini bak onda anlarsın neler yaşadığımı:( Benim yaşıtlarım hayatı yaşıyor, annesi ile babasıyla arası iyi. Ben hiç kardeşimle bile aram iyi değil. Cidden söylüyorum bıktım.
Cahil bir aileye sahipsin ama bunun için canına kıymamalısın çözüm bu değil değmez inan bana. Kendimi senin yerine koyarak konuşuyorum zamanında ben de çektim bu bir süreç ve bitecek sadece biraz sabret üniversite okumayı düşündün mü
Aslına bakarsan Ben ana sayfamdan 23 olarak yazdım ama 23 değil. Evet üniversite okumaya düşnüyorum ve yapıyorumda. Umarım biter... Umarım gerçekten dediğin gibi olur her şey
23 den küçük olduğunu biliyorum üniversite kazanana kadar ben de çok çektim evde huzur yoktu yapabilirsen kedi sahiplen evdeki kavga gürültünün çoğu azalacak
Ohoo bizim aile insanı sevmiyolar kediyi nasıl sevsinler? Yapmaya çalışıcam cidden Bana iyi geldin teşekkürler pskoloji olarak destek oldun bunun için bir ayrı teşekkür ederim. Yapıcam her ne olursa olsun umrumda bile değil. Eğer yapamasam kismetim değilmiş demekmi. Hiçbirşeyi zorlamaya değmez, bazen hayatı akşına burakmak lazım
Rica ederim üniversite kazan ve uzak bir yer yazıp git güzel bir bölüm olursa mecbur gönderecekler kafan rahat olur. Sonra zaten değerleniyorsun
Yok ya o kadarda uzak değil. Ailem izin vermeyini geçdim ben o kadar akılı insan değilim uzak yerde üniversite okukmak. Ama çok uzak olmasa bile ailemden uzak olursa daha güzel
Orası senin tercihine kalmış tabii önceden ben de bu evden kaçmak için her yolu denedim en sonunda kazanıp kurtuldum şimdi de evden uzak bir yerde çalışmak istemiyorum büyüyünce fazla karışamıyorlar
Hm haklısın ayn öyle yapıcam bende. Ama ben sanmıyorum uzak yerde kalırsam ailem beni özleyceğine. Zaten beni başından etmek için her yola el atıyolar
Seni sadece kendilerince korumaya çalışıyorlar ama işte yöntem yanlış.
Bu korumak değil bildiyin hayvanı kafesden saklamak gibi bir şey. Ama yinede sağok dediklerini yapıcam bu yorumlar dursun. Eğer birgün başarırsam "Ben başardım " yazıcam:)💗
İşte cehaletten kaynaklı her şey gönlünce olsun dostum
Seninde inşallah. Herşeyini en iyisine layiksin güzel insan
Teşekkür ederim dua et benim için 10 yıl sonra kpss sınavına gireceğim
10 gün :D
Tabi sen iste yeter ki 10 yil içersinde dua ederim. Umarım başarılı olursun. Umarım gönlünce olur💗Herşeyin en guzeline hakkediyorsun bunu unutma
Teşekkür ederim 10 gün olacaktı orası neden 10 yıl yazdım bilmiyorum
Önemli değil önemli olan başarnı kazanman💗Umarım gönlünce olur
Her zaman sakat kalma ihtimali var
Bunu neden soruyorsun?
Hiç öylesine🙂merak ettim sadece
Canın her şeyden daha kıymetli. Her soruna bir çözüm vardır. Ölüm çözüm değildir. Şu an karamsar düşünüyor olabilirsin ama bu duygu durumun değişecek. Yaşanmış ve onaylanmıştır şahsen kendi tarafımdan.♥️ (Ha sorun yok öylesine sordum diyorsan da hatırlatmakta zarar yok 🌸)
:) Umarım her şey biter. Ben herşeyin biteceğine inamıyorum, aksine bu bir başlangıç gibi hiss ediyorum:) ama teşekkürler iyi geldin bana❤️🩹💗
Geçecek söz. Şu an dalganın içindesin ama dalga durulunca kıyıyı göreceksin. Sadece biraz sabır. Rice ederim♥️🫶🏻
Tamam sabr etcem:) her şey icin tekrardan teşekkürler ama umarım o dalgların içinde fazl boğulmam...💗🌹
♥️🫶🏻
Dene bakalim nasil olucak
Denemeyi düşnüyorum malsef ki...
Tabiki ölürsün soru mu bu
O zaman yapmaya gidiyorum jsjsjs
ne konu bakımından
Her konu bakımdan
Sen yukarıdan atla ben seni tutayım aşağıda
Hahaaa ne komiksin
🌹🌹😇
Eceli gelmişse evet
Hm nasıl bir acele? Düşüsündemi yoksa koşusundamı
ne acelesi la :D ecel ecel ölüm vakti
Hm
anladın mı hyani
Aman deneme
Hayır
Nedem
Neden pardon