Kapanmistim ama acilmak istiyorum ne yapayim?

simdi oncelikle ben kendi istegimle kapali olmak istememistim. Ayni sekilde kardeslerimde benle olmak uzere dahiller bu konuya onlarda anne babanin zoruyla kapanmak zorunda kaldilar. Yani nasil desem baya erken kapandik taa 3. sinifa giderken falan. yani halende oldugum durumdan huzursuzluk duyuyorum sebebini bilmiyorum ama acilmak istiyorum ne yapmaliyim boyle devam mi ediyim?

Kapanmistim ama acilmak istiyorum ne yapayim?
Cevapla