Erken yaşta evlendim ve pişmanım, bu duyguyu nasıl yenebilirim?

20 yaşımda baba oldum. Şu an 41 yaşında adamım. Gençken hovarda delikanliydim. Eşimle o zamanlar sevgiliydik. Evlenme planım asla yoktu. Bana hamile kaldığını söyleyince ne yapacağımı bilemedim. Zaten köyluk yerde yasiyorduk. Cahilce davvrandim evlenelim o zaman dedim. Babamlar ise evlenmeme itiraz etti daha gençsin dedi. Biz de eşimle kendimiz alel acele nikah yapıp oldubittiye getirdik. Babam da bunun üzerine düğün yapmak zorunda kaldı. Tabi evlendikten 5 ay sonra çocuğumuz doğunca herkes her şeyi anladi. Evlendikten sonra hemen askere gittim gelir gelmez başka şehire yolladılar beni işe koydular. Gençligimi İşe güce verdim, baba, koca olmaya feda ettim. Bir de ev geçindirmek çok zordu yıllarca fakirlik çektim. Hiç yasayamadan gençliğim bitti gitti. Büyük oğluma düzgün Baba olamadim baba olmayı beceremedim. Şimdi ki gençlerde kendimi goruyorum lunaparktan geçerken benimde çok gidesim geliyor fakat koskoca adamım utanıyorum. Telafisi olmayacak biliyorum ama içimde kalan bu ukteyi nasıl bitirebilirim?
Erken yaşta evlendim ve pişmanım, bu duyguyu nasıl yenebilirim?
Cevapla