Evet. Sünneti seniyye giyen hafızlık yapan bir çocuktum tek derdim Allaha dost olup onun rızasını kazanmaktı bunun için ailem çok destek oldu ama ben şeytana uyup bu yoldan çıkıp günahlara karıştım bunun için pişmanım şu anda çok güzel yerlerde de olabilirdim maddi manevi bu benim için Bi pişmanlık oldu maalesef.