Bu alamancılar niye bu kadar sonradan görme oluyorlar?

Acaba eğitim seviyeleri yüzünden mi yoksa ne tam alman ne tam türk olamamalarından mı kaynaklı

Güncellemeler
+1 yıl
Bi de yom lu konuşuyorlar, ben 3 dil biliyom, benim eurolarım var, benimke herkes buraya gelmek için evlenmek istiyo fajan diye böyle ayrı bi dünyaları var🤣🤣
Bu alamancılar niye bu kadar sonradan görme oluyorlar?
Cevapla