Çok iyi
Fena sayılmaz
Limoni
Çoğuyla konuşmuyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yaa adamın biri kafayı bana takmış kendi dairemin önüne paket koymuştum daha 2 saat olmadan wp grubuna yazıyor komşularım kapınızın önündeki eşyaları alınız geçende yemek kokusunu laf etti ha birde kapının önünde ayakkabı bırakmayacakmışız bunu görünce delirdim zaten çıktım bunun dairesinin olduğu kata çektim kapısın resmini en az 5 çift ayakkabı var attım guruba işte evet 1-2 taneden bir şey olmaz ama bu kadar da olmasın lütfen yazdım sonra r yaptı falan filan ama hiç sevmiyorum adamı
Adam zaten hiç iyi ayak değil az çok anlaşılıyor her gördüğünde sohbet muhabbet açmalar hal hatır sormalar hayır bu kadar iyiysen niye her şeyime laf ediyorsun geçen kapının önünde duruyor bende hızlıca kapıya yaklaştım çıkıcam hiç kenara falan çekilme yok tam tersi ben geldikçe üzerime geliyor içeri gircekmiş güya oflayarak geçtim bak hatırladıkça sinirleniyorum bu adam beni delirticek
Anlattığına göre bu adam seninle ilgileniyor. Bunlar bir strateji bazıları güzel bir şekilde yaklaşır çok dikkatini çekemezse alternatif yollar dener. Mesafe koymak lazım , sessiz kalarak doğru bir adım atmıyorsun. Mutlaka korktuğu bir şey vardır oradan vur onu , çeksin kendini. Takıntılı tipler tehlikelidir şimdi tam olarak görmediğim için çok bir şey söyleyemiyorum. Dikkat etmende de fayda var. Problemleri akılcı yollarla en az zararla çözmek gerekiyor
Yaa sessiz kalmayım da ne yapayım hiç uğraşmak istemiyorum korktuğu şeyi öğrenebilmem için yakınında olup samimiyet kurmam gerekiyor diğer türlü kolay kolay bulamam ona da hiç gerek yok takıntılı mı bilmiyorum bu laf atma olayı çok oluyor normalde zaten konuşmayı seven biriyim kimi görsem selam falan veririm ama bu adamın niyeti farklı o yüzden çok muhatap olmayıp mesafeli davranıyorum ama bu seferde o zorluyor genelde kısa kesip içeriye kaçıyorum zaten
Moralini bozmak için yazmadım. Çok şey yazabilirim ama sen uğraşmayacağını söylediğin için daha fazla gitmek istemedim. Teşekkür konusunda gelince samimiyetle bir şey anlatıp konuya cevap veren herkes benim için değerlidir kimseden bir beklentim yoktur. Bazen uzun cevap veriyorsun bazı kimseler niye uzatıyorsun diyor. Dallandırıp budaklandırmak istemedim konuyu
Beni çok severler hep yemek yaparlar bana
Cevap
2Cevap
Tanımıyorum onları.
Aynı apartmanda hiç tanımadıklarım var. Selam verip geçtiklerim. Sıkı komşu arkadaş ilişkilerini seviyorum. Ama kalmadı artık
Samimiyet kurmuyorum bi yaklaşırsan şımarırlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar