Okula gidiyorum kütüphaneye de kaldığım için ortalama 21 gibi çıkıyorumm. Yurda dönerken yolda sürekli arabalar korna çalıyor?

Ya da camı açıp bağırıyorlar filan bırakalım diyen bile oluyor. Ama üstüm asla açık değil t-shirt pantalon üzerimde çanta bile var belli yani öğrenci olduğum. Bu durumlar artık ciddi anlam da psikolojimi bozdu zaten ayrı bir şehir de okuyorum. Sorum şu ki kızlar siz bu durumla nasıl baş ediyorsunuz biri akıl versin?

Okula gidiyorum kütüphaneye de kaldığım için ortalama 21 gibi çıkıyorumm. Yurda dönerken yolda sürekli arabalar korna çalıyor?
Cevapla