Ömrünün 50 yılında çalışmış biri...
geçen yıl emekli oldu , evde ancak surekli eskiyi düşünüp kahirlaniyor. Kardeşlerine kızıyor, ona buna kafayı takiyor. Kardeşim yurt dışına gitti okumaya, ona üzülüyor agliyor. Biz akşam dışarı çıkmak istesek ona bile anksiyetesi tavan yapıyor.
Biz gelene kadar 10 kez arıyor. Yani napcaz bilmiyorum , 67 yaşında kendisi. Cidden zor bir hayatı olmuş bu arada, gereğinden fazla fedakarlık yaptığı bir hayat.. ama herkes hayatta kendi seçimlerini yaşıyor nihayetinde. Bize bunların sonuçlarını yasatmasi bencilce geliyor. Doktora gidelim diyorum (psikiyatriste) ona da gitmiyor. Ne yapacağız bilmiyorum, şaştık kaldık.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer