Sizin Babanizda emekli olduktan sonra degisti mi?

Ömrünün 50 yılında çalışmış biri...

geçen yıl emekli oldu , evde ancak surekli eskiyi düşünüp kahirlaniyor. Kardeşlerine kızıyor, ona buna kafayı takiyor. Kardeşim yurt dışına gitti okumaya, ona üzülüyor agliyor. Biz akşam dışarı çıkmak istesek ona bile anksiyetesi tavan yapıyor.

Biz gelene kadar 10 kez arıyor. Yani napcaz bilmiyorum , 67 yaşında kendisi. Cidden zor bir hayatı olmuş bu arada, gereğinden fazla fedakarlık yaptığı bir hayat.. ama herkes hayatta kendi seçimlerini yaşıyor nihayetinde. Bize bunların sonuçlarını yasatmasi bencilce geliyor. Doktora gidelim diyorum (psikiyatriste) ona da gitmiyor. Ne yapacağız bilmiyorum, şaştık kaldık.

Sizin Babanizda emekli olduktan sonra degisti mi?
Cevapla