Bileti 20 bin TL'ye aldığım uçağı kaçırdım, bunu babama nasıl açıklayabilirim?

18 yaşındayım kanada da okuyorum babam türkiyeye gelmem için uçak bileti almıştı tek yön 20bin tlye ve ben onu kaçırdım. Sonra hemen başka bilet buldum onu aldım ama babam harcamalarımı kontrol ediyor şimdi kartta fazladan 17bin tl gözükecek. Ne diyebilirim? Kaçırdım dersem acayip derecede kızar delirir

Bileti 20 bin TL'ye aldığım uçağı kaçırdım, bunu babama nasıl açıklayabilirim?
Cevapla