
Siz pazar gününü nasıl geçiriyorsunuz?
Zalımın yavrusu ne yapıyorsun bensiz pazar günü :))

Siz pazar gününü nasıl geçiriyorsunuz?
Zalımın yavrusu ne yapıyorsun bensiz pazar günü :))
Abla şöyle dengede tutman çok iyi :D :D afiyet olsun benim sıkıcı geçiyor biraz pazar günüm. zaten genelde her zaman sıkıcı geçer. sitede takılıyorum spor yaparım gün için de ya da film dizilere bakarım bugün. bunun dışında dışarı çıkıp gezebilirim ya da belki de markete giderim ihtiyaçlarımı almak için. yani aslında benim için sıradan geçiyor diyebilirim. iyi günler.
Gerçekten çok sıkıcı yaa 😓
Maalesef :(
Cevap
8Cevap
O bardak orada kaç saniye kaldı acabası. Jsj
Annemle sohbet halindeyim şu an
Çok saniye 😀
3 saniye ile 10 saniye arasını çok saniye olarak sayıyoruz 😅
Video atarım bak 😀
3 dakika dursun sana bir kavanoz çilek reçeli 😅
Künefe için yaparım 😀
Tamam yap girdik iddiaya 😂
Nereden arayım videoyu😀
Sanıyorum ki 2'den bu yana hala daha dışarıda alışverişteyim anne ve babamla. Ayaklarım uyuştu artık 🥺
TFM oynuyom şu an
Dökülse bacak araba ve bacaklarına 😄😄 rahat durun be 😄
Sen duzelmessin sezen aksunusin ne baksanız
Senden keskin nişancı olur 😱
Bencede 😀
Bizim koordinatlara atmada 😀
evdeyim pcnin başındım yapacak bişi yok yanlızlık la baş başa evdeyim
Pazarlari bahcede veya dag evinde olurum.
Annemlerle geçirdim.
Çaya doyduk şükür..
Dışardaydım, eve geldim, birazdan yine çıkacağım..
Super
Ben de çay içerek😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?