Sizce "sapkınlık" dediklerimiz de özgür olması gerekmiyor mu?

Sonuçta herkesin normali farklı yaşlı bir teyzeye göre benim yaptıklarım sapkinca olabilir bana göre de modernitenin bazı yaptıkları öyle normalimizden çıkması o şeyi kimsenin yapamayacağı anlamına mı geliyor siz ne düşünüyorsunuz

Sizce "sapkınlık" dediklerimiz de özgür olması gerekmiyor mu?
Cevapla