• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Evlilik kadın için mi, erkek için mi daha avantajlı?

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
23
Yapay Zekaya Sor

Sizce?

Evlilik kadın için mi, erkek için mi daha avantajlı?
Cevapla
Evlilik Soruları Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.

    Bence Evlilik, her birey için farklı avantajlar ve fırsatlar sunabilen karmaşık bir kurumdur. Evlilikle ilgili avantajlar, kişinin değerlerine, tercihlerine, kültürel ve toplumsal bağlamına ve kişisel deneyimlerine bağlı olarak değişebilir. Cinsiyet, evlilik avantajları konusunda genel bir kural koymak için yetersiz bir ölçüt olduğundan, evliliğin bir birey için avantajlı olup olmadığını belirlemek bireysel deneyimlere ve perspektiflere dayanır. Duygusal destek ve yakınlık sağlama Ortak hedefler, değerler ve yaşam tarzı paylaşma Ekonomik güvenlik ve paylaşılan mali kaynaklar Aile oluşturma ve çocuk sahibi olma imkanı Sosyal destek ağının genişlemesi zorluklarla baş etmek için birlikte çalışma ve dayanışma sağlama Birde evlilik herkes için avantajlı olmayabilir. Bazı insanlar bağımsızlığa ve tek başına yaşama öncelik verirken, bazıları evlilikten daha çok kendi kişisel hedeflerine odaklanmak isteyebilir. Her iki cinsiyet için de evlilik, bireysel tercihler ve değerler doğrultusunda değerlendirilmelidir.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • _moon_light
    _moon_light Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Genelleme yapacak olursak kesinlikle erkekler avantajlı. Kadın erkeklerin hayatına adeta düzene sokuyor ki zaten boşanmalardan sonra da en çok düzen bozulduğu için zorlanan taraf erkek oluyor. Kadın olan her yer düzene girer. Erkekler tek yaşamakta zorlanıyor ama kadın rahatlıkla herşeyi halledebiliyor.

    Kendi evliliğimden örnekleyecek olursam ben avantajlıyım. Her yere yetişen bir kocam var hem çocuklarla hem evle ilgili her konuda onunla ortak sorumluluktayız. Yani boşansak o her türlü işin üstesinden gelir de ben baya bocalarım diye düşünürüm hep.

    1
    0 Yorumla
  • İsmibşvrr
    İsmibşvrr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Kadın daha avantajlı erkek parası yiyolar diyolar ama şöyle bişey var evlenmeden öncede anne ve babamız var hatırlatmak isterim. Yoksa bile kendimiz çalışabiliriz ama bi erkek gerçekten bi kadın gibi hem çalışıp hem çocuk büyütüp hem temizlik yapıp hemde yemek yapamaz. En azından %90ı böyle o yüzden genel olarak kesinlikle evlenmek adamın işine gelir. Yoksa sevdiğin zaman ikisi içinde çok güzel o ayrı mesele tabi

    0
    0 Yorumla
  • anonimb1rk1z
    anonimb1rk1z Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22 , eic 95%
    +1 yıl

    Ataerkil bi düzende yaşadığımız için erkek bence. Kadın hem çalışıyor hem ev işlerine bakması hemde çocuklarla ilgilenmesi bekleniyor. Bir yandan erkekle de ilgilenmesi gerek. Bunlari yaparken de bakimli ve super gorunmeli. Erkek ise çalışıyor, canı isterse ev işi yapıp çocuk bakıyor
    Umarim gelecekte iki tarafın da avantajlı olduğu bir duruma evrilir

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Feminizm adı altında kadinlara iyice yük bindi. Kadın hangi birine yetişsin?

      Yorumla
    • anonimb1rk1z
      anonimb1rk1z
      +1 yıl

      Feminizimin yük bildirdiği yok. Eşitlik kavramını anlamayan bazı şeyleri hâlâ kadının görevi sanan erkekler yüzünden biniyor

      Kadının ekonomik özgürlük kazanması için calismasi şart. Anormal olan erkeklerin kadınlar çalışırken bile iş bölümü yapmayı aklına getirmemesi, çocukların tüm sorumluluğunu kadına bağlaması

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

38

Cevap

77

Cevap

  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    Efsane Yaş: 36 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.

    Her iki cins içinde avantajlı gadası

    0
    0 Yorumla
  • sinemilkay
    sinemilkay Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 45%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 543 cevap paylaştı.

    Benim çevremde kadınlar hem çalışıyor hem de ev işi ve çocukla ilgileniyor. Erkek de arada bir yardım ediyor canı isterse. Ama ben daha çok kadınlara şaşırıyorum. Benimle aynı oranda sorumluluk almayan bir erkekle evlenmem mesela. Onlar nasıl kabullenip kendilerini bu şekilde bir konuma sokuyorlar anlamak zor. Çalışıp kendi paranı kazanıp kendi evinin işini yapmak daha iyi.

    Erkekler de binlerce lira masraf yapıp sonra zora giriyorlar. Onları da anlayamıyorum aynı şekilde. Yapmayın, kötü ve mantıksız insanlarla birlikte olmaktansa yalnız kalın daha iyi.

    3
    0 Yorumla
  • Dispatcher25
    Dispatcher25 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 75%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 804 cevap paylaştı.

    Bazı kişiler, oğullarının adam olması için evlendirmeyi istiyorlar. Bu tamamen yanlış. Doğup büyütüp, belli bir yaşa kadar gelen çocukları adam olamayınca, evlenince adam olacağını zannediyorlar. Bu görüş de, maalesef evlendiği kadını etkiliyor ve mutsuz bir yuva oluyor. Bunun haricinde; kesinlikle erkek için daha avantajlı olduğunu söyleyebilirim, en azından şahsım adına. Evlenmek demek, hayatına aldığın kadınla yuva kurman demek. O yuvanın iki sahibi var ve o zamana kadar birlikte yaşadığın ailenden bağımsız hale geliyorsun. O zamana kadar sen iken, artık biz olmak zorunda kalıyorsun. Aldığın kararlar, yaptığın işler, kazandığın para, yapacağın yatırımdan sadece sen sorumlu olmayıp, eşini de düşünmek zorunda oluyorsun. Bunca şeyin arkasında olan, güler yüzlü bir kadın varsa, zaten dünyada cenneti yaşarsın. Bir söz var; Kadın erkeği vezir de eder, rezil de eder diye. Vezir olacağımız bir kadınla tanışmak ümidiyle :)

    1
    0 Yorumla
  • Râhvîń
    Râhvîń Takip Et
    Bilge Yaş: 103 , eic 100%
    +1 yıl

    Evliliğin her iki cinsiyete avantajıda var dezavantajıda. Hangisine daha avantajlı diye sormak yanlış olur. Erkek evlenirken bir dünya sıkıntıya strese giriyor. Kadın ise erkek kadar borç harç işiyle uğraşmıyor. Tabi birde sorumluluklar iki cinsiyete biniyor. Ha getirileride yok değil.

    1
    13 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Artık kadinlarda çalısıyor.

      Yorumla
    • Râhvîń
      Râhvîń
      +1 yıl

      Olay sadece çalışıp çalışmamayla bitmiyor ki? Evlilik masrafı olmuş 400 bin. Kadının ettiği masraf bunun 4 te ya da 5 te biri

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Doğanın kanunu bu maalesef. Uzgunum

      Yorumla
    • Râhvîń
      Râhvîń
      +1 yıl

      Doğanın kanunu filan değil. İnsanların saçma sapan sağa sola çaka satma merakından ve bu saçmalıkları gelenekleştirmelerinden. Erkek borca girecek yuva kurmak isteyecek. Haramdan kendini sakınmak isteyecek. Ama 3 sene borç ödeyecek. Bekle ki o evlilikten hayır görsün. Sinir, stres , geçim derdindeyken ne kendi o evlilikten bir şey anlar nede evlendiği kadına gerektiği gibi davrana bilir.
      Şurda bile saçma bir şey olduğunda insan başkasına patlıyor o evlilikte ne olacak ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Napsın peki kadınlar? Hem çalısıp;hem eve hemde çocuğa mi baksınlar. Fiziksel olarak dhaa güclü olan sız değil misiniz? Neden biz daha çok sorumluluğa maruz bırakılalım? Tek bir işiniz var o da calismak.

      Yorumla
    • Râhvîń
      Râhvîń
      +1 yıl

      Olay niye sadece çalışmada kalıyor. Erkek zaten çalışacak. Ama evlenince bi normal kaldığı yerden devam etmek var birde eksi 200 den. İkisi arasında dağlar kadar fark var. Ki cevabımda herkese bir eleştiri vardı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Erkek olmanin zorluğu maddiyat evet ama evlilikle topuna girmek istemiyorsan seni bağlayan bir sey yok.

      Yorumla
    • Râhvîń
      Râhvîń
      +1 yıl

      Beni bu dünyaya bağlayanda bir şey yok 😀 Bana bakma sen. Ama objektif olarak olaylara yaklaşıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Daha çok yanlı gibisiniz ama.

      Yorumla
    • Râhvîń
      Râhvîń
      +1 yıl

      Alakası yok 😀 İki tarafada avantajıda var dezavantajıda var dedim. Ama erkeğe yüklenen yük daha fazla dedim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Maddi anlamda evet ama manevi anlamda kadina daha fazla.

      Yorumla
    • Râhvîń
      Râhvîń
      +1 yıl

      Manevi anlamdada erkekte bir dünya görev düşüyor. Enine boyunada tartışabiliriz. Evlendin iş bitti olayı ya da bütün her şey kadına bakıyor olayı yok. Evin geçimi erkekte kadının maddi , manevi, fıtrati ihtiyaçlarını karşılayacak. Yeri gelirse hasta olsa bile bakmaya devam edecek. Şimdikiler daha güzelini buldunmu yolla ya da hastalandınmı boşan gitsin olayına giriyor diye sorumluluğu ortadan kalkmıyor. Onlar kolaya kaçıyor

      Yorumla
    • ggortakhesap
      ggortakhesap
      +1 yıl

      yorumunuza katılıyorum

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kadınlar evlenmeden de kendi yaşamını idame ettirir ancak gunumuz erkekleri anneleri olmadan 1 tabak yemeği önlerine koyup yiyemezler..

    5
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama biz evlenme baskisıyla daha çok yüzyüzeyiz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yoo ben değilim,
      Bizim sülalede kimse bana kızım sen ne zaman evlenicen , daha oturuyor musun vs demedi 😀
      Yaşım 29.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne güzel. Kafana göre takıl aşkim.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bariz şekilde kadın aksini söyleyen taraflı tutum sergiler. Erkek için harika olsa bu kadar adam evlilikten kaçmazdı Kadın için kahır olsa bu kadar evlilik peşinde koşmazlardı. Zengin ensesi kalın bi enayiye kapak at adamı hem çalıştır hem ev işini pasla Adam yemek yap derse ben senin kölenmiyim de adamı kölen yap Sorun mu çıkardı eşinden memnun mu değil. Hiç sorun değil Harika ve adil kanunlarımız çerçevesinde ağzına sı, ç sömür. Boşansanda sıkıntı yok damacana hallencek adam dolu cinsellik karşılığında ömrünü adamaya rağzı yeter ki versin Bütün bunlara rağmen Erkek için avantaj diyene afedersiniz de bi taraflarımla gülerim.

    0
    2 Yorumla
    • minatozakiii
      minatozakiii
      +1 yıl

      pardon da kimse size gidin eve para getirin demiyor siz şu algıdan kurtulun eve para getirme makinesi değilsiniz zira kadınlarda ev işi yapma makinesi değil evlilikte iki tarafta çalışmalı ev işlerine de yardımcı olmalı bu kadar basit ve bunca dert tasaya rağmen daha çok sorumluluğa sahip olan kadın ve sen nasıl hala erkekleri üste tutabiliyorsun gerçekten çok komiksin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @minatozakiii Madem öyle gördüğüm bildiğim ve tanıdığım kadınlar neden hep zengin koca derdinde madem öyle ben neden sorumluluk sahibi kadın görmüyorum burada dahil olmak üzere yemek yapmak evini çekip çevirmek neden kölelikle bağdaştırılıyor. Madem öyle en başında dediğim gibi bizim için süper bişi evlilik isteyen taraf neden hep kadın tarafı kaçan tarafsa neden hep erkek burada kimmiş komik yazdıklarınla gerçeklere bak sonrada aynaya yeterli olur

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Erkek tabiki de. Erkekler kendilerine köle bulmak için evleniyorlar. Yemeğim yapılsın giysilerim yıkansın ütülensin ha birde ileride yaşlanınca bana bakacak bir enayi olsun bir de çocuk yapayım ki bana asla kısır diyemesinler diye evleniyorlar. Ben bir tane sadık erkek görmedim. Ve erkeklerin asla sadık olduklarını düşünmüyorum.

    2
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Erkeklerin olayınin ne olduğunu düsünmeden edemiyor harbi insan. Tek eşli değiller, sorumluluk sahibi değiller. Lezbiyen olmak daha mantıkli geliyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Lezbiyenlik insanda zaten varsa hep ortada olan bir şey. Yani biseksüellik aslında. Bence çalışıp kendi başının üzerinde ayakta durmak ve iyi dostlarının olması en güzeli. Evlilik hele ki bu iğrenç dünyaya çocuk getirmek yalan.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hep ortada derken ne demek istediniz?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yani çocukluğunuzdan beri biliyor oluyorsunuz kadın vücudu görünce heyecanlanmaktan bahsediyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Duygusal anlamda oluyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tamamdır o zaman biseksüel oluyorsun.

      Yorumla
  • CoffeeAndCoffee
    CoffeeAndCoffee Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.

    Erkek için bence yine tüm sorumluluk kadında nesi avantaj

    1
    17 Yorumla
    • YerimTamam
      YerimTamam
      +1 yıl

      Eşime baktığımda bütün evi düzen evi alan eve para getirmek için tüm derdi tasayı hakareti gerginliği yaşayan benim. Eşim sadece ev işleriyle ilgileniyor. Emin ol ben yapardım o olmasaydı.

      Yorumla
    • minatozakiii
      minatozakiii
      +1 yıl

      @YerimTamam emin ol kimse sana eve para getirmek için dert tasa çek demiyor çünkü bu senin görevin değil

      Yorumla
    • pıtırcıkhanımcık
      pıtırcıkhanımcık
      +1 yıl

      @YerimTamam sadece ev işleri mi? Senin sadece ev işleri dediğin şey ne kadar zor biliyor musun

      Yorumla
    • CoffeeAndCoffee
      CoffeeAndCoffee
      +1 yıl

      Kızlar benim yerime cevabı vermişler. ✌🏼

      Yorumla
    • YerimTamam
      YerimTamam
      +1 yıl

      @pıtırcıkhanımcık eşimi tatile gönderdim çünkü onun kaybedecek herhangi bir müşterisi ekonomik endişesi yok. Ama ben yine ona para gönderiyorum yine işe gidiyorum yine eve geliyorum temizliğimi yapıyorum. Keşke benim işim bu kadar basit olsaydı.

      Yorumla
    • pıtırcıkhanımcık
      pıtırcıkhanımcık
      +1 yıl

      @YerimTamam Tatil ayda yılda bir yapılır demekki ayda yılda bi temizlik yapmak bile zorluyor seni 😊 Kadınların kıymetini bilin sizin sadece ev temizliği dediğiniz şey dünya kadar yük

      Yorumla
    • YerimTamam
      YerimTamam
      +1 yıl

      @pıtırcıkhanımcık o kadar gerekli bir durum değil ki ev temizliği. Haftada bir temizlikçi çağırsam genç bir kadın günlük 800₺ verilse o zaman hava attığın detayda ortadan kalkıyor.

      Yorumla
    • pıtırcıkhanımcık
      pıtırcıkhanımcık
      +1 yıl

      Haftada mı 😂 ayol sen otelde mi yaşıyorsun bu bilgisizliğini neye borçlusun? Hayır benim bildiğim ineklerin kaldığı ahırda bile günlük temizlik yapılır 🥹🥹

      Yorumla
    • YerimTamam
      YerimTamam
      +1 yıl

      @pıtırcıkhanımcık zekanla sen çok yaşamazsın. Ahırda yaşadığın belli. Ben evde yaşıyorum 😉.
      6 yaşındaki çocuğa anlatır gibi anlatıyorum. Tek yaşayan biri sabah çıksa ve akşam sadece eve yatmaya gelse evi kirletecek bir durum olmazsa temizlik yapılmaz. Umarım kafanda canlandırmışsındır 🥹🥹

      Yorumla
    • pıtırcıkhanımcık
      pıtırcıkhanımcık
      +1 yıl

      @YerimTamam gayette 25 yıldır yaşıyorum canım sen o güzel kafanı hiç yorma kadınlarıda hor görme çıktığın yeri de unutma tamam mı biz karnımızda can taşıyoruz ve maalesef senim gibilerini dünyaya getiriyoruz yetmiyor üstüne pisliğini temizliyoruz ama ne fayda nankör gelmişsiniz nankör gideceksiniz sana bu kinci kötü ruhunla hayatta bol şans umarım bir gün annenin bacının değerini anlarsın

      Yorumla
    • YerimTamam
      YerimTamam
      +1 yıl

      @pıtırcıkhanımcık gayet iyi anlıyorum ama beyninden şu ana kadar dökülenler aşağılama üzerine pislik yağıyor beynin. Ne kadar pislikmiş içi

      Yorumla
    • pıtırcıkhanımcık
      pıtırcıkhanımcık
      +1 yıl

      Benim içim pislik belki temizlenir sen beden bulmuş halisin şimdi boş yapma daha fazla uzatma

      Yorumla
    • YerimTamam
      YerimTamam
      +1 yıl

      @pıtırcıkhanımcık asıl sen uzatma hadi güle güle

      Yorumla
    • pıtırcıkhanımcık
      pıtırcıkhanımcık
      +1 yıl

      Yürü ehli deve endamını göreyim

      Yorumla
    • YerimTamam
      YerimTamam
      +1 yıl

      @pıtırcıkhanımcık benim babam senin babanı döver 😂

      Yorumla
    • pıtırcıkhanımcık
      pıtırcıkhanımcık
      +1 yıl

      @YerimTamam tamam pisicik gururun okşanacaksa dövsün

      Yorumla
    • YerimTamam
      YerimTamam
      +1 yıl

      @pıtırcıkhanımcık tamam

      Yorumla
  • Sweetdreams1950
    Sweetdreams1950 Takip Et
    Master Yaş: 103 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Erkek için temiz yapan bi kadın var onun kahrını çeksin yemek yapsın yatakta memnun etmeye çalışsın cocuklara baksın falan filan
    Evlilik kadına yaramıyo çünkü faydanlanılıyor, emeği sömürülüyor artı adam diğer kadınlarlada fingirdiyo

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kadın çalışırsa peki?

      Yorumla
    • Sweetdreams1950
      Sweetdreams1950
      +1 yıl

      Yine Toplumun dayatığı sorumlulukları yine yapar fakat en azından bi erkeğe eline bakmaz daha özgüvenli olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayir hayatim o zaman kadın için daha zor oluyor. Hem çaliş hem evle ilgilen.

      Yorumla
  • ladymelo
    ladymelo Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.

    İki taraf içinde avantajlı. Yani bu devirde dost arkadaş hep yalan olduğu için yalansız çıkarsız gerçek ilişki kadın erkek arasında sevgi ve askla olur, yalnızlık ta kalmaz öyle olursa ikisi içinde iyi

    1
    0 Yorumla
  • kusurunabakarım
    kusurunabakarım Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    duruma göre değişir adam zenginse kadına göre fakirse erkeğe göre avantajlı

    2
    0 Yorumla
  • tortitotilla
    tortitotilla Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.

    Erkek için tabiki.

    Çamaşır bulaşık yıkatıp yemeğini temizliğini yaptırıyo 😂 Kadın zaten bunları kendi günlük hayatında yapıyo ki evlenmesine gerek yok😂

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden evleniyor o zaman kadınlar?

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      Pembe panjurlu ev hayallerini gerçekleştirmek için 😂

      Yorumla
  • ariftotereks
    ariftotereks Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Geleneksel evlilik tipimiz erkek için avantajlı, net. İki kişinin de aktif rol oynadığı beraber macera yaşamalı evlilik tipi ise iki taraf için güzel😄

    0
    0 Yorumla
  • Zevkli_Temas
    Zevkli_Temas Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 96%
    +1 yıl

    Kadın havadan para kazanacak. Eşi çalışıp getirecek kadında evde herşeyi bir düğmeye basarak halledip dizi izleyecek akşama kadar erkekse sabahtan akşama kadar deli gibi çalışacak.

    0
    2 Yorumla
    • synrax
      synrax
      +1 yıl

      Tabii canim siz kadinlari herhalde butun gun boyle hayal edionuz

      Yorumla
    • Zevkli_Temas
      Zevkli_Temas
      +1 yıl

      @synrax niye yalan mı dediğim yaff

      Yorumla
  • Golumta
    Golumta Takip Et
    Yoda Yaş: 52 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 591 cevap paylaştı.

    Evlilik, hayatın zorluklarını kolaylaştırmak için yapılır. Hayatın yükü birlikte göğüslenir. Hayat kolaylaşmıyor ve daha da zorlaşıyorsa amaç tam anlaşılamamış demektir.

    0
    0 Yorumla
  • ƞextlevel
    ƞextlevel Takip Et
    Bilge Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Evlilik en çok evlenmek isteyene avantajlı sonuçta istekleri ve hayalleri gerçekleşiyor. Tabiki de belki hepsi beklediği gibi olmayacak ama bu da bir nevi tecrübe.

    0
    0 Yorumla
  • Eylulemira
    Eylulemira Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkek için daha avantajlı oh evine gelıyon yemeğin hazır ütün hazır çamaşırın temiz ütülü dolabında asılı gel keyfim gel

    1
    0 Yorumla
  • Oluştur
    Oluştur Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 74%
    +1 yıl

    Kadın için.

    Aksi halde hemcinslerinin tek hayali evlenebilmek olmazdı

    1
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zengin kocadır hayalleri.

      Yorumla
    • Oluştur
      Oluştur
      +1 yıl

      Alakası yok, hayatlarına giren zengin fakir her erkeği evliliğe sürüklemeye çalışırlar, tek başarı skalaları bir erkeği evliliğe ikna edebilmektir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Valla benimle evlenmek isteyenler oldu ama ben kabul etmedim.

      Yorumla
    • Oluştur
      Oluştur
      +1 yıl

      İstisnalar kaideyi bozmaz, senin bu durumda olman diğer hemcinslerinin de seninle aynı kaderi paylaştığı anlamına gelmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nerden vardıniz bu kanıya?

      Yorumla
    • Oluştur
      Oluştur
      +1 yıl

      Bu dünyada yaşıyorum, mağarada da değil bizzat İstanbul'un göbeğinde. Haliyle çevrem kadın dolu, erkek dolu. Bu kanıya varmak için 15 evli gözlemlemek, 15 bekar gözlemlemek yeterli. Evlilerin erkeklerini 2 yılda çocuk gelin gibi nikah masasına oturttuğu, bekarların da koca avında olduğu su götürmez

      Yorumla
    • -Afroditimsi
      -Afroditimsi
      +1 yıl

      Evlilik müslümanlara farz olduğu için evlenme hayali kuruuor olmasınlar hangi aile kızı tek yaşa kızın evlenmesende olur diye büyütüyor?

      Yorumla
    • Oluştur
      Oluştur
      +1 yıl

      @-Afroditimsi Evlilik delisi olanların geneli dini ritüel gereği yapacak olsa, tayt crop kombiniyle bunu yapmak yerine, kara çarşafla yaparlardı. Bunlar farazi, din falan umurlarında değil. Tek mevzu elalem ne der kaygısı, diğerlerine yetişebilmek, dayatılanı sorgulamadan yerine getirmeye çalışmak

      Yorumla
    • -Afroditimsi
      -Afroditimsi
      +1 yıl

      Tayt crop giymesi dini olmadığı anlamına mı geliyormuş? Bir insan müslğman olmadığını söylemediği sürece müslüman değilsin diyemezsiniz hadi onu geçtim taytlı croplu kızların aileside mi taytlı croplu? Ailesi farz diye yetiştirmiyor mudur? Ülkede bir taytlı croplu tipler ni evleniyor 😂 Elelam ne der kaygısı kzık kadar yaşlı insanlar bile varki. Son yazdıklarında haklısın onlara bir şey demem yetiştirme tarzınıda koy

      Yorumla
    • Oluştur
      Oluştur
      +1 yıl

      @-Afroditimsi Müslüman olmadığı anlamına gelmiyor fakat dini hassasiyeti olmadığı su götürmez. Zira vücut hattını belli edecek şekilde giyinenin cennetin kokusunu alamayacağına dair hadis var, aynı hadis zina için dahi söylenmiyor o derece.
      Haliyle din üzerine yaşayan birinin, tayt giyme şansı sıfır olacağından, ''benim dini değerlerim var yeaa, ondan evlenmek istiyorum'' demesi komik olur.

      Ailesinin dayatmasını, hayatına giren erkeğe yaptığı için eleştiriyorum zaten. Kendi fikirlerini yaratamadan, bağımsız biri olamadan, kendi doğrusunu yanlışını yaratamadan kimseyle ilişki kurmamalılar. ''Annem sorup duruyo sen beni oyalıyo musun'' diye ailesinin güdümünde baskılar kurarak ilişki yaşanmaz.
      Giyim kuşamda sorgulayıp reddettiği geleneklerini (zira geleneklere göre saçını bile açamaz), evlilik konusunda da sorgulaması gerektiğini söylüyorum. Fakat gel gelelim, hemcinsleri arasında evlenebilmek bir başarı olduğu için, bunu geleneklere tabi olduğu için değil, evde kalan arkadaşlarına nispet, evlenen arkadaşlarına yetişmek için yapmakla meşguller. Neresinden tutsan elinde kalan mevzu

      Yorumla
  • Getirbimutluluk352
    Getirbimutluluk352 Takip Et
    Yoda Yaş: 103 , eic 93%
    +1 yıl

    Erkek için
    Cinsel olarak asla yorum yapmadım erkeğin bi kadına muhtaçlığı var … anne abla bi yere kadar

    0
    0 Yorumla
  • Ercan3737
    Ercan3737 Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl

    İki taraf içinde ama evlilik kolay bişi saniyolar ama diyil herşeyimi bilmek gerek karşı tarafın yoksa hüsran ugruyo insan

    0
    0 Yorumla
  • Tk1923
    Tk1923 Takip Et
    Yoda Yaş: 51 , eic 98%
    +1 yıl

    Medeni kanuna göre evlenen kadının avantajları çok fazla

    0
    0 Yorumla
  • brn19
    brn19 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 464 cevap paylaştı.

    Onu bilmemde avantaj olarak gorulmekten vazgecilirse o evlilik yurur

    0
    0 Yorumla
  • Yakuza1001
    Yakuza1001 Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 93%
    +1 yıl

    Evlilik kadın içinde erkek içinde dezavantajdır.

    0
    0 Yorumla
  • ouzinyo
    ouzinyo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Kadın için avantajlı mahkeme vs hep kadından yana eşitlik yok. Erkekler için hep sıkıntı

    0
    0 Yorumla
  • bugünleriyigünler
    bugünleriyigünler Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 98%
    +1 yıl

    Yani mutluluğu huzuru bir kenara koyarsak kimseye bir avantajı kalmıyor

    0
    0 Yorumla
  • SayYesMaster
    SayYesMaster Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 93%
    +1 yıl

    Kadın için daha avantajlı erkek parası yiyorlar çalışmıyorlar ohh miss

    0
    0 Yorumla
  • fenerli_dunya
    fenerli_dunya Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 93%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 914 cevap paylaştı.

    İki cinsiyet birbirine muhtaçtır. Bu bir yarış değil

    0
    0 Yorumla
  • GhostlyKisses
    GhostlyKisses Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Kadın için. Çünkü çoğu çalışmıyor, parasız. Evlenince yattığı yerden yaşıyor.

    0
    4 Yorumla
    • Tatliprenses_hchdh
      Tatliprenses_hchdh
      +1 yıl

      Senin kafa eskide kalmis benim etrafimda butun kadinlar calisiyo cocuklari da var isten donup onlara bakiyolar bulasik camasir onlara bakiyolar sen karsta falan yasiyosun sanirim ya da cok zengin ortaminiz oaraya ihtiyac yok

      Yorumla
    • GhostlyKisses
      GhostlyKisses
      +1 yıl

      Çoğu dedim aplam. Genelleme yapmadım. Ne bu gocunma.

      Yorumla
    • Tatliprenses_hchdh
      Tatliprenses_hchdh
      +1 yıl

      Parasiz diyerek milleti asagilamaya calismissin da ondan

      Yorumla
    • GhostlyKisses
      GhostlyKisses
      +1 yıl

      He yok. Aşağılama söz konusu değildi.

      Yorumla
  • irrigate1993
    irrigate1993 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 69%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 600 cevap paylaştı.

    erkek için daha avantajlı çocuğa kadın bakıyor ev işi kadında

    0
    0 Yorumla
  • ButcherBlaviken
    ButcherBlaviken Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 92%
    +1 yıl

    Kadın in avantajlı erkek için müebbet hapis gibi bir şey.

    0
    0 Yorumla
  • DognTR
    DognTR Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 91%
    +1 yıl

    Kadın için daha iyi bence. Erkeğin birinci sorumluluğu bakmakla yükümlü olması

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Erkek için avantajlı. Erkek bir şey yapmıyor ki en azından bizim erkekler..

    2
    2 Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Evli misin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Kriminal_Kalp değilim

      Yorumla
  • cevher67
    cevher67 Takip Et
    Guru Yaş: 47
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 389 cevap paylaştı.

    İki taraf içimde avantajlari oldugu kadar dezavantajlari var

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kadin ixin tabi aw erkeklerin hayati karariyo bosansa dert bosanmasa dert

    0
    0 Yorumla
  • masalgülü
    masalgülü Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Erkek tabiki kadın iş yemek her şey kadına yukleniyo

    2
    0 Yorumla
  • Yusufgn16
    Yusufgn16 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 22
    +1 yıl

    aslında her ikisini de biraz avantajı yok kadınlar ev işlerine bakmaktan yorulur erkek ise evi geçindirmekten

    0
    0 Yorumla
  • Khgdhhgsssr
    Khgdhhgsssr Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Evliliğin ne üzerine kurulduğuna bağlı bu.
    Sevgi içinse iki taraf içinde iyi

    0
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Erkek icin daha iyi.

      Yorumla
    • Khgdhhgsssr
      Khgdhhgsssr
      +1 yıl

      Düşüncenizin sebebini söylemek istemisiniz hangi konudan yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bekarken de çalısiyor;evlenince de çalışacak ayretten düzeni olacak.

      Yorumla
    • Khgdhhgsssr
      Khgdhhgsssr
      +1 yıl

      Kadına ev işinde de yardım ederse kadın için çok sorun olmamalı da öyle erkek nadir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anneleri o sekilde egitmiyor ki. Ev işi yapsınlar.

      Yorumla
    • Khgdhhgsssr
      Khgdhhgsssr
      +1 yıl

      insanı kendinden başka kimse eğitemez.
      Benim olsaydı emin olun hep yanında olurdum düşünüyorum sanki yanlış yüz yıla doğmuşum.
      Her yerde söylüyorum bir manevi kız kardeşim var o beni çok iyi bilir.
      Onunla tanışmamda çok tesadüf oldu ama o diğerlerinden çok farklı karşılıklı anlayışlıyız derdimizi paylaşıyoruz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hangi yüz yılda dogmak isterdiniz?

      Yorumla
    • Khgdhhgsssr
      Khgdhhgsssr
      +1 yıl

      Sanırım öyle bir zaman hiç olmadı.
      Kendimi asla övmem sadece ben neden iyiyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden iyisiniz?

      Yorumla
    • Khgdhhgsssr
      Khgdhhgsssr
      +1 yıl

      Kimseye karışmamak iyi.
      Dedimya manevi kardeşim karşıma çıktığı için çok şanslıyım aralıkta bir yıl olucak.
      Peki siz iyi kötü yalnız?

      Yorumla
  • clarkeeyy
    clarkeeyy Takip Et
    Xper 1 Yaş: 22
    +1 yıl

    koca eğer çok iyi bi koca değilse kesinlikle her zaman erkek için avantaj

    1
    0 Yorumla
  • QueenOfSea
    QueenOfSea Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkek.. yayılacak çimen buluyo öküzler😂😂😂

    1
    0 Yorumla
  • Sadeeİnsan
    Sadeeİnsan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22
    +1 yıl

    Erkek için avantajı daha çok. Erkeğin bir ailesi daha olurken kadın bir savaşın içine giriyor

    0
    0 Yorumla
  • Grimoo
    Grimoo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kimse için değil bence. O yüzden aşkımdan ölmüyosam evlenmem galiba 😅

    0
    0 Yorumla
  • Batihan53
    Batihan53 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 27
    +1 yıl

    Kadın için daha avantaj. tabiki, çalışmayan kadın için.

    0
    0 Yorumla
  • Hayatgercek
    Hayatgercek Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 59%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    Bu sorunun yanıtı her zaman erkek...

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evlenme isteğimiz neden

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    valla akıllı kadın için evlilik cennet olur ama akıllı

    0
    0 Yorumla
  • Eskizci
    Eskizci Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 494 cevap paylaştı.

    Avukatlar için çok avantajlı bu yıllarda...

    2
    3 Yorumla
    • demircan89
      demircan89
      +1 yıl

      Ama insalarin isindede erkek urasiyor

      Yorumla
    • Eskizci
      Eskizci
      +1 yıl

      @demircan89 Ben aslında boşanmalara dikkat çekmek istemiştim.

      Yorumla
    • demircan89
      demircan89
      +1 yıl

      Kusura bakma bakasina gonderceme sana gondermisim

      Yorumla
  • münchenTürkgücü
    münchenTürkgücü Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkek için hayat düzene giriyor.

    0
    15 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dimi. Bekarken de calışiyorsunuz;evliyken de evliyken hayatıniz düzene giriyor sadece.

      Yorumla
    • münchenTürkgücü
      münchenTürkgücü
      +1 yıl

      Evet ütü ve yemek yapan çamaşır yıkayan ev temizleyen oluyor. Ev hayatı hazır oluyor miss

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kadın calışinca?

      Yorumla
    • münchenTürkgücü
      münchenTürkgücü
      +1 yıl

      Kadın çalışsa bile ev işlerini düzene sokması gerekiyor. Çocuk olursa hele bide daha zor ev işleri de önemli aksamamalı huzur açısından

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haksızlik bu?

      Yorumla
    • münchenTürkgücü
      münchenTürkgücü
      +1 yıl

      😂😂 Evlilik hayat gibi müşterek tabi kafalar uyuştuktan ve en çekilmez hâller karşılıklı olarak tolere edilebildikten sonra her şey kolay 🤠

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tek bir işiniz çalışmak başka hiçbir sorumluluğunuz yok artık kadinlarda çalisiyor. Kendinizi avutun.

      Yorumla
    • münchenTürkgücü
      münchenTürkgücü
      +1 yıl

      Tek başınıza türünüzü sonlandırın o zaman ayıklansın hayattan feminen kötü genler 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zaten ailemden birseyler kalirsa falan hic o topa girmeyi dusunmuyorum

      Yorumla
    • Tatliprenses_hchdh
      Tatliprenses_hchdh
      +1 yıl

      Ya konusmaya bak hayat musterek diyo kadin hem calisicak hem cocuga bakicak hemde sana yemek yapicak oldu sen elini ayagini kiraya verdin sanirim yemek yapmaktam bu kadar acizsen nasil yasadin bu sene

      Yorumla
    • münchenTürkgücü
      münchenTürkgücü
      +1 yıl

      Easy easyy yavaş gell başta trollediğimizi âlem anladı da, soruyu soran gizli eşit cinsiyetçi değil saygısı yok biz erkeklere işin şakası bir tarafa yazık bu kafaya.

      Yorumla
    • Tatliprenses_hchdh
      Tatliprenses_hchdh
      +1 yıl

      Nerden anladin saygisi olmadigini

      Yorumla
    • münchenTürkgücü
      münchenTürkgücü
      +1 yıl

      Tek işiniz çalışmak demiş bize görmüyon mu dünyayı imar edenin erkekler olduğunu unutup zavallı :d

      Yorumla
    • Tatliprenses_hchdh
      Tatliprenses_hchdh
      +1 yıl

      Sende Şu an ezikliyosun kadinlari farkindaysan dunyada da turkiyede de erkeklere daha fazla imkan verildigini soylememe gerek yok galiba

      Yorumla
    • münchenTürkgücü
      münchenTürkgücü
      +1 yıl

      Kadın erkek anlaşarak ortak paydada buluşmak zorunda, iki tarafın da kendine göre üstün meziyetleri var soran gizli beyin terk etmiş.

      Yorumla
  • UniversalSoldier
    UniversalSoldier Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 96%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Yuva işte knk ikisi içinde avantajlı bence

    0
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ayri ayri ele alsana.

      Yorumla
    • UniversalSoldier
      UniversalSoldier
      +1 yıl

      Bana hikaye örnek vermelisin ama genelleme yapamam mesela kadın ev hanımı erkek çalışır, veya ikiside çalışır bu ayrı kriter olur

      Veya geniş aile olup kaynana ile oturur veya oturmaz bunun gibi neye göre yazmamı istersin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ● Kadın ev hanımi;erkek çalışır.
      ● Ikiside çalırsa

      Yorumla
    • UniversalSoldier
      UniversalSoldier
      +1 yıl

      İlk seçenek için her iş kadında olur, temizlikde onda, çocuk bakması da onda, kadın için zor olabilir, erkek için bir nebze daha rahat

      İkinci seçenek ise çocuk olursa çocuğun ileri hayatı için olumsuzluk olur, çünkü babaanne veya anneannenin yanında ne kadar kalsa bile anne baba sevgisi az gördüğü veya hiç görmediği için sosyal hayata bakış açısı farklı olur olumsuz olur, arkadaşlık hayatına yansır belki de ergenlik dönemine girince de anne babasını suçlar hep. Bu da ikisine dezavantaj olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kadın bunların hepsini nasil yapacak?

      Yorumla
    • UniversalSoldier
      UniversalSoldier
      +1 yıl

      Neyi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hem çalısıp, hem ev isleri hem çocuk siz ne halta yariyorsunuz

      Yorumla
    • UniversalSoldier
      UniversalSoldier
      +1 yıl

      Knka soru sormuşsun bende yazdım, bana sarma istersen?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Adaletli ol. Yazik ama kadina

      Yorumla
    • UniversalSoldier
      UniversalSoldier
      +1 yıl

      Erkek ne yapsın çalışmaya mecbur, kadında çalışmıyorsa ne yapıcak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ev isleei cocuk?

      Yorumla
  • Onlygirl_
    Onlygirl_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 67%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    İyi bir evlilikse ikisi için de avantaj tabi

    1
    0 Yorumla
  • Aptalarpekcok
    Aptalarpekcok Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.

    Erkek için tabi bence

    1
    0 Yorumla
  • Derinmavi27
    Derinmavi27 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 96%
    +1 yıl

    Her iki cins için de avantaj

    0
    0 Yorumla
  • beyt_16
    beyt_16 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 83%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.

    Kadın için bi tik daha fazla

    0
    0 Yorumla
  • KennethDT
    KennethDT Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 98%
    +1 yıl

    Kadın daha ağır basıyor bence

    0
    0 Yorumla
  • Ela242
    Ela242 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 96%
    +1 yıl

    Erkek için tabiki

    0
    0 Yorumla
  • karamelizeaşk
    karamelizeaşk Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Bence iki taraf için de iyi bir avantaj

    0
    0 Yorumla
  • Aliasing26
    Aliasing26 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Erkek için bence

    0
    0 Yorumla
  • baylibidos
    baylibidos Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Kadın için daha avantjlı.

    0
    0 Yorumla
  • canatakanss
    canatakanss Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 82%
    +1 yıl

    Kadın için. Boşanıp nafakasını yer

    0
    0 Yorumla
  • İbrahimmbey
    İbrahimmbey Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 42%
    +1 yıl

    Amaçlara göre kişiden kişiye değişir

    0
    0 Yorumla
  • eskibirgünlük
    eskibirgünlük Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Her iki taraf içinde

    0
    0 Yorumla
  • Serhatakarsuuu
    Serhatakarsuuu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 74%
    +1 yıl

    Evlilik avantajsa mantık evliliği yapıyor herkes

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (55)
Devamını Gör(100)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Evlilik kadın için mi, erkek için mi daha avantajlı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Evlilik kadınlara mı daha çok yarar, erkeklere mi? 29 cevap verildi
Evlilik kadına mı yoksa erkeğe mi yarıyor? 144 cevap verildi
Evlilik erkeklerin mi kadinlarin mi faydasina bir muessese? 11 cevap verildi
Sizce evlilik erkek için mi daha rahattır kadın için mi? 11 cevap verildi
Evlilik, kadını mı daha çok değiştirir yoksa erkeği mi? 80 cevap verildi
Evlilikte kadının kazancı erkekten daha fazla olabilir mı sizce? 39 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨