AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
Pek begenmedim , tabi sizin zevkiniz :)
Saol kardes
ben beyenmedım acıkcası etıket gıbı duruyor
renk katınca öyle durmaz sanki ama :)
Daha marjinal bisiyler olabilir bence
var mı bişey aklında :D
Yani ben daha kucuk seyleri beyrniyorum bir bayan olarak ama erkeklerde kolu kaplayan 3 boyutlu dovmeler hhos oluyor
ilk dvme için kol kaplatmak cesaret ister :)
pişman olursun yaptırırsan
çok mu kötü
evet
hahah saol :D
Abi vücüduna daha anlamlı birşeyler kazıt.
işle ilgili birşey dedim ama çok koyu duracak sanırım
Dövmeyi hiçkimseye yakıştırmıyorum.
Hmm nickin iyiymis ama:)
Teşekkürler :)
Rica ederim :) küçük bir dövme fena olmaz gibi aslında
Bence yapma :)
Neden bu kadar karşısın:)
Çünkü insan vücudunun cok değerli olduğunu düşünüyorum. Ve uzerine sekiller semboller yazilar yazilarak basitleştirilmesinden yana değilim :)
Fikrin önemli Yoldaş :)
Eyvallah :)
sen beğendiysen yaqtır
Evet bugün yaptırıyorum :)
kalıcı diimi
Evet kalıcı olacak:)
hayırlı olsun güle güle eskit :^^
Teşekkür ederim:) sende var mı dövme
hyr bn vücüdumu seviyorum kimyasını bozmak istemem :D
Hmm :)) hadi bakalım
:):))
:))
başka dövmelerin de varsa güzel olur bence
Hayır ilk olacak:)
başka dövmeler de yaptırırsın ama bence sonuçta alışkanlık yapıyor. ben beğendim.
teşekkürler) sende var mı dövme
var ama benimki ufak. daha da istiyorum
Bende bununla basliyayim öyleyse :))
ilk dövmeden sonra biraz tecrübe oluyor ve fikrin de değişiyor. bence de küçük bir dövmeyle başla
Teşekkürler :))
En azından sıradan değil :\
Ama iyide değil diyosun:)
Hayalgücüne güveniyorum bunu bulan daha iyilerinide bulur diyorum :)
O zaman bunu başlangıç olarak yaptırabilirim sanırım:)
Sen beğeniyosan dinleme kimseyi ozaman :)
evet yaptırmak istiyorum :)
seçenek sunarmısın lütfen :)
Kardes bir bu birde nostaljik bir fotoğraf makinesi çok seçenek yok yani
Eger ayni boyutta ise kaba duruyor
hayır çok küçük bir dövme
Anlami varsa bisi diyememde cokdaha iyi seyler var
mesela kanka
Bro arastir bulursun hayatin boyunca bedenindr kalicak bir imge yani bence ozen goster uzun zaman once Kemal Eksioglu Ve Paylasimlari diye bir sayfa var oradaki kemal eksi oglu nun bir arakadasi mukemmel seyler yapiyor bunun gibi bir suru insan var bence iyi arastir
ben haftaya gladyatör tarzı yaptırıcam:)
büyük bişeymi :D
evet:)
https://i.hizliresim.com/rdrry7.jpg bu bak
iyi dövme kardeşim
sağol kardeşim coşkun şakre sağolsun:)
yok hiç güzel değillll
saol :D
Güzel dövme bence bunu koluna yaptır iyi durur.
aynen kol arkadası dostum
bence arkasına değilde direk yan tarafına yaptır.
sıkılabilirim ilerde grmemek için:)
sıkılırsan, çıkarttırabilirsin.
Tam olarak nerye yaptırıcaksın?
kol arkadası kardeş
Kola değilde göğüs kısmına daha iyi gider sanki. Copy centerlarda şeffaf baskılar yapıyolar ordan bir çıktısını alıp yapıştır koluna ondan sonra karar ver derim kardeşim
tamam dostum çok saol
Ne demek
Yazıları değiştircen mi peki?
aynen değişecek
Ozaman bence iyi Dövme.
bu dövme güzel değil başka bir dövme yaptır bence
Öneri var mp
Ben daha iyi döverim.
eyvallah kardeşim
Güzel de biraz daha ufak olursa daha iyi olur.
Evet boyutu böyle olmayacak:)
O zaman olur bak
Bakalım renk konusunuda halledebilirsek yaptırıcam :)
Yaptır gitsin be
Teşekkürler:)
Ricaa :)
:))
başka bir dövme örneklerine bakmalısın
:) teşekkürler
Güzel ama dövme olarak olmaz
saol :)
kestiiiiik diyorsun yakışır kardeşim
aynen kardeşim çok saol
yalnız dövmede adı yazan yönetmen çok iyi bir yönetmenmiş :) ama kendi adını ya da değer verdiğin birilerinin ismini yazsan bence çok orjinal olur
bak olabilir bu
Hitman dövmesi yaptırasım var benimde..
hangisini
Kafasındaki :)
owww fena
O sayılara da önemli tarihleri yazıcan fenaaa
başka bir dövme seç
ne gibi?
sen ne tür dövmeler seviyosun
mesleğimle ilgili olsun istedim. sinema yani
bilemedim ki ne tür dövme olur
kamera olabilir belki şyle nostaljik bişey
olabilir
sende var mı dövme?
yok ama yaptırcam
nasıl birşey
bileğime yıldız düşünüyorum
hmm evet güzel duruyor
evet
:))
:))
yapınca paylaş bizde görelim :)
bakalım daha var yaptırmama :DDD
belli değil yani tarih :D
evet daha belli değil :DDD
o zaman ben yapınca paylaşırım :D
tamam :D
:D:D:D
bence cok yakısır kardesım
teşekkürler kardeşim çok saol
Çok hoş.. kesinlikle yaptırmalısın**
Çok saol :) arkadaşların geneli beğenmedi ama
Insanların değil kendi fikirlerini önemsemlesin bence
evet yarın buradan paylaşıyım bakalım nasıl olacak :)
Çok manasız
benim için manası vardı oysa ama :)
kötü değil ama nerene yaptırcaksın?
dirsek üstü kardeş
süpeerrr
Teşekkürler çok saol
Beğenmedim
Kol arkasina iyi olmaz mi
Olmaz
Saol dostum
güzel duruyo bence
Teşekkürler :))
güzel olur.
teşekkürler :)
iğrenç :(
hahaha üzülme tamam :D
:D :D
:D:D:D
Kolda güzel durur :)
Teşekkür ederim:)
Gayet guzel bence
teşşekkürler :)
güzelmiş
Saol kardeşim
Daha guzelleride var
buda hoş gibi aslında ama :D
Senin kararin sonucta sen bilirsin
teşekkürler
yapma...
Öyle kötü yani
evet yapma kötü hem nerene yaptırcan ki.
Kol arkası diye düşündüm
Güzel olur
Teşekkürler:)
Sıradan :/
biraz değişiklik yapılabilir :D
degısık
kötü değil dimi :D
sırta mı?
Kola
çirkin...
:((
beğenmedim:).
:/ :/
Kötü
:) saol
Nereye
kol arkası
Orasi neresi be :D
hahahah dirsek üstü gibi
Sevmiyorum ben kola yapilan dovmeleri bunu sirtina yaptirsana :D
sırtta iyi durur mu ki
Durur bence omzunda mesela ama bu benim zevkim sana karisamam :D Hem neden bu? Oyuncu yonetmen falan misin bir anlami mi var :D
yönetmen yardımcısıyım işle ilgili birşey olsun istedim
Tamam o zaman :D
:))
😉😉
Beğendim gecerli :)
teşekkürler genelde beğenmedi insanlar :)
Tende daha güzel durucaktır :)
evet bakalım kolumun arkasına yaptırıcam sanırım :)
saçma sapan bişeyy
işimle ilgili ama
hele o ne yav :D
Hahahhahaha
Hic begenmedim :(
o kadar kötü yani :)
Güzel beğendim
Teşekkürler:)
Saçma
neden
Bilmem
saol :)
Bişey değil :)
havalıymış
saol kardeşim
Nerene yaptiracaksin
kol arkası uygun mudur acaba?
Bu kadar iri bir dövmeyi mii
hayır bu boyutlarda değil küçük birşey bu
Bu bir kol arkasi dovmesi dgil ne kadae kuculturursen küçültür hiç olmaz fizik iyiyse sol tarafa kasiginin bir karış yukarisina yaptir
hmm düşünelim:) sende var mı dövme
Evet sırtımda ve bilegimde
hmm iyiymiş :)
Kötü bence
biraz renk katınca iyi durmaz mı?
o Zaman olur.:D
ben pek sevmedim
modeli mi
evet
biraz renk katınca güzel durur diye düşündüm ama
belki olabilir
sende var mı dövme?
hayır
peki :)
Cıks beğenmedi ben
sonmermi bak iyi duracak gibi biraz renk katarsam
Sevmedim
:/ :/
çok hoş :D
oh sonunda :D teşekkürler
önemli değil yakışır :D
yaptırınca buradan paylaşırım :)
merak ediyorum. sevnirim.
:))
:D UNUTMA ama.
tamam mesaj atarım :)
tamam.
guzel değil
Sadece bana guzel geldi demek
bence gereksiz