Mangal yakmak, semaverde çay demlemek ve közde kahve içmek diyebilirim.
Bu hayattaki en büyük lüksünüz nedir?

#gadasından sevgilerle
Mangal yakmak, semaverde çay demlemek ve közde kahve içmek diyebilirim.
Bu hayattaki en büyük lüksünüz nedir?

#gadasından sevgilerle
Balkonda oturmayı çok seviyorum şu sıralar. Düzenledim, sandalye, masa koydum. Yeni perde, halı falan alıp koydum. Yaz ayı geçsin, kış bahçesi yapacağım balkonu. Hasır bahçe takımı ve salıncak ne varsa alıp koymayı planlıyorum.
Ooo görmek isterdim
Lüks yaşamda insanları rahatsız eden yerlerde oturmadığında lüks yaşıyorsun demektir. gecenin 2 sinde hayvan gibi bagıranlarla yaşamıyorsan lüks icindesindir. gece 4 de kavga eden bir aile yoksa apartmanında lükssündür. sacma sapan yetiştirilmiş çocuğun bağrışlarını ailesi susturamıyorsa ve sen o ses yakın yerde oturuyorsan lüks olamıyorsun. özetle en iyi yaşam kır köy yaşamı. veya kaliteli semtte yaşıycan. insana insanca davranan yerde. yoksa gerisi boş. mesela bahcende köz, mangal vs yaparken cevreyi umursamıyorsan lüks olmuyor bu. söylediklerinizden bahsetmiyorum bu arada size ait cğmle degil. herkesin ah ını alıyor olursun. adam bahceye atmış çay pişiriyor tüm duman diger evlerin camından iceriye giriyor sonra da diyor ki ben en iyi insanım tebrikler.
3 ayrı şehirde lüks evlere ve iki ayrı lüks segment arabalara sahip olmam.. ama boş, aptal ve mutsuz hissediyorum kendimi.
Ulaş bana sen
Kahve, gülümseyebilmek, özgünlük ve özgürlük (en azından hala)
Güzelmiş
Cevap
37Cevap
Sigara ve kahve içmek başka bir şey gelmiyor aklıma
közde mantar közlemek veeee sac kavurmaaa nettt başka bisey bilmemmm 🤣🙈
Bendensin
Kitap okumak spor yapmak film izlemek okey oynamak daha vamıydı yaaa 😅😅
Vardır düşün biraz 😅
Aklıma gelenler daha da olabilir çok olmadı inşallah 😅😅
Bence az bile
Kesinlikle
Kamp yapmak , gece ve bazen sabahın 5inde cıktığım sahil yürüyüşleri. Sessiz sakin bol yeşilin olduğu yere gidip bagajdan asla cıkarmadığım masa sandalyemi kurup manzaraya karsı bişeyler içerken elimde kitap. acarım müziğimi göğe doğru bir okuyup iki düşünürüm. Kendimle derdim bitene kadar öylece kalırım orada. Lüks müdür keyif midir bilemiyorum ama bu benim kendimle tek basıma gerceklestirdiğim içsel bir yolculuk.
Huzur ve sessizlik içinde kahvemi yudumlayıp uzun uzadıya kitabımı okumak...
Veya açıp bir film seyretmek.
Şu aralar o kadar yoğunum ki bunlar bile lüks geliyor.
Kendi ozgurluk alanimi olusturup tek basima kalip dusunmek, kendimle vakit gecirmek. İc dunyamla iletisimde olma durumum...
Yiyip kilo almamak olabilir. Gecenin 2sinde mantı, çiğ koköfte, baklava falan filan gömebilmek olabilir😂
Aslında hiçbir şey lüks değildir. Ancak ülkemizde maalesef çikolata bile lüks olacak bu gidişle. En büyük lüksüm barda et ve bira.
Sağlığım yerimdeyse ve huzurluysam lükstür her anım benim için gerisi boş muhabbet halledilir bir şekilde
Lüksümün olmadığını farkettim, zaten söylenenler normalde varolması gereken şeyler.
Sade turk kahvem ☕️
Kimseye ihtiyac duymadan kahvemi yapabilmem ve icebilmem :)
şu an her ihtiyacımı karsilayabiliyorsam bu bir lükstür bana göre malum fiyatları görüyoruz 🥲
Sakin bir yerde saatlerce kafa dinlemek, piknik yapmak, mangal ve kitapçıları gezmek
Terasımda, salıncak koltuğumda oturup denizi seyretmek...
Sokak kedilerini enselerinden öpe öpe kucağımda uyutmak...
Sevdiğim insanlarla birlikte eğlenmek diyebilirim o anki her şey harika çünkü 😎
Mangali çok severim yalnız uygun bir ortam bulupta yakamiyorum🔥
Bazı gezi yerlerine ücretsiz gidebilmem. Millet dünya para veriyor oraları görmek için😬
O dediklerinin yanına, rakı, müzik ve biraz da dost muhabbeti eklendin mi offfff
Yaz-kış hiç farketmez, sahilde yürümek ve yürüyüş sonrası saatlerce orada oturmak..
Herşeyimiz lüks ya. Hayatı yaşamaya gelmişiz zevkimize düşkün olduğumuz doğrudur.
Balik malzemeleri. Bi 30 falan harcamisimdir
Mangala bayılırım ya, doğayla iç içe mükemmeldir.
lüks olacaksa balkonda oturup çay ve sigara içmek
Patron bağırırken çalışmak küfür yemek azar işitmek başka ne olsun
Ailemle tatile gitmek
Ah şu bildirimler gençler bildirimden başımı alamıyorum 😅
Yok en son cevap vermemişti bildirim gidecek diye.. Kusura bakma 🙏 haklısın.
Bu hayattaki en büyük lüksüm bu söylediklerini yeşillikler arasında bir göl kenarında yapmak.
Tek başima dolaşmak ve eglenmek kendi kendime 😄
Harika
Okuma yazma biliyor olmam
Lüks denilen her şey çok değersiz geliyor.
semaverde çay içmek aynn
Akşam yine içeceğim 🙃
biz her öğün içiyoruz
Ne güzel
Çok eşli bir bekar olmak.
Sağlık li olmam diyebilirim
İnsan ve sağlıklı olmak
Aynen benimkiler de bunlar. Bir de deniz
Bu dönemde kahve içmek bile lüks sjdjej
Lüks yaşamıyorum
Fiyatına bakmadan çikolata alabiliyorum kemfm
Klimam var😄
En güzeli sende
Dubleks evim olması...
Harika
Sorma ya mükemmel sadece ev dubleks.
Oda annem gençken kendine almış diye şu an halimi görme...
İyi yapmış
Halinde düzelir merak etme
İnsallah
Sağlık
Ve gençlik
Öyle
İstediğim zaman istediğim yere gidebiliyo olmam
Spora gitmek
Kahve ismek
Lukx bir yaşantıya sahip değilim
deniz kenarında çadırda yağmurda bira içmek
Yaşamak
Sağlıklı olmak ✨
Amerika da okumak
Köydeki bahçemizde bahçe işiyle uğraşmak
İşten erken çıkmak 😁
Balkonda rakı içmek
Net sağlık üstüne yok.
Sağlıklı olmam
Sigara ve alkol..
Boş zaman
Sağlık tir
Görüntüm
Sensin
Kahvem ve sigaram
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?