Ben yayinciyim ama daha cok yeniyim ve arkamdan bi kiz surekli konusuyor benim bazi hareketlerimi yapiyor ve bu cok begeniliyor bende haksizliga gelemiyorum yayin acicam ve benm arkamdan konusmalarinin beni yayinlarinda assagilamalarini ve benm hareketlerimi bana ozel olan seyleri calmasinin hesabini sormak istiyorum. Bunu cok istiyorum ama sorun su ki kac gundur o kızın yayınlarını takip ediyorum izlerken ve bu planimi düşünürken nefes almakta guzluk cekiyor elim ayagim titriyor kalbim hizlaniyor ( asiri derecede ) gozlerim karariyor ve gozlerim doluyor. Kendimi nasil sakinlestirebilirim lutfen tavsiyelerinizi bekliyorum. Ne yapmam lazim? Yuzlesmeyi yapmayin demeyin cunku içim içimi yiyor
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
O anı yaşamak zorundasın zaten. Yapmamak gibi bir şey söz konusu değil. Kendini hazırla. Yayınını planla. Neler söyleyeceğini yaz. Dakikası dakikasına nerede ne göstereceğini, hangi sırayla göstereceğini vs. planla. O yapacağın yayında hiçbir açık vermediğine emin olana kadar hesap yapıp sonrasında ezberli ve hazırlıklı bi şekilde çık yayına. Ardından olacakları da düşünme. Seni onlar yiyip bitiriyor. Ne düşünürler, karşı taraf ne tepki verir vs. bunları düşünme. Yapman gereken bir şey var, onu yapıyorsun böyle düşün. Çok da uzatma bu süreci çünkü o kızı her görüp sessiz kalışın sadece sana zarar olur. İçine attıkça birikir, biriktikçe tutarsızlaşırsın. Bazı şeyleri görür görmez saniyesinde tepki vermen gerek. Aksi takdirde biriktirip bir anda kusmak zounda kalıyorsun ve bu da o bahsettiğin “elim ayağım titriyor gözlerim doluyor” muhabbetini tetikliyor. Anında karşılık verseydin bunlar olmazdı, içine atıp beklediğin için kafanda kurduklarınla birlikte, sinirliyken birden gözyaşlı hale dönüşüveriyorsun.
Tutmak zorundayim cunku mikrofonum yok ve bugun geliyor dagitimda o yuzden. Yoksa bende o gun yapardim. Simdi yapmam gereken herseyi yazmam diyorsun peki ben bunu planliyim ve asla karsi tarafi dusunmeyeyim. Umarim ise yarar denicm bu aksam bunu bitirmek istiyorum
Elinden gelen en iyi şekilde planla her şeyi. Hakaret vs. barındırma içinde, haklıyken haksız konuma düşersin. Saldırıdan çok savunma gibi olsun yani.
Ay nasil bi konusma hazirlicam cok bilmiyorum ama elimden gelenini yapicam ve asla saldiri olmicak bundan eminim ☺️
Anlaştııkk 🥳🥳 Başarılar dilerim 🤜🏻🤛🏻
Çok güzel geçti ☺️ ama karsi taraf cakal cikti sadece o hareket snn degil gibi seylere girdi digerlerine girmedi sonra onun yayinindada ayni konu konusuldu beni cagirdi deli deli hareketler yapti asiri rezildi 😂
Ah güzel geçmesine sevindim! Kazanan sen olmuşsun ama ikinize de on numara pr çıkmış gibi göründü böyle anlatınca 😂
Pr neyin kisaltmasi anlayamadim ya 😂
Public relations. Yani izleyici kitlesi ile sizin çıkarlarınız doğrultusunda bi etkileşim/gelişim gibi. Primin kibarcası diyeyim 😂
Hahahaa 😂😂 ben briaz prom yapmis oldu macikcasi istemeden ama iyi oldu yayinalrim guzel gidiyor çok şükür 😂☺️
Primin iyisi kötüsü yoktur yapabildiğin kadar yap 😂 Bir aralar vardı benim de yayıncılık hayalim, olmadı. Bu şekilde senin yayın hayatına ufak bi dokunuş yapmış gibi hissettiğim için mutluyum 😌
Yaa cok tskederimde neden yayın yapmadın ki
Olmadı işte ya imkanlar el vermedi 😂 5 ay fabrikada çalıştım kendime bi bilgisayar alıcam yatın yapıcam diye. Aldım da. Ama sadece kasayı aldım. Monitör klavye fare her şey 2010 dan kalma 😂 Bi mikrofonum var bi kasam. Mikrofon da zaten kayıtta kasanın sesi alıyor. Vardı aslında işten çıktığımda monitör klavye cart curt o zamanlar 2000 tl yetiyordu kamera hariç tabi, bende 3000 vardı. Asgari maaş 2800 dü zaten. Ama canımlık ettim gittim. O 3000 i kripto paradan kazanmıştım gözüm döndü katlarım dedim, hepsi gitti 😂 Zaten oyun oynayan bi arkadaş çevrem de yok tek başınayım. Csgo oynadım bi süre bi tanecik izleyicim vardı her yayına geliyodu sohbet ediyoduk. Sonra baktım bu şekilde olmayacak, bıraktım.
Bu kadar anlatım bozukluğunu da hayatımda ilk defa yapıyorum sanırım, uykusuzluktan olsa gerek affet 😂
Ya kotu bi yayincilik deneyimi olmus ama bence vazgecme ☺️ bende suanda kullandigim tel kamerasi berbat mikrofon desen benim isime uygun degil ama tiktoktan kazandigim parayla ustunede briaz ekleyerek büyütüyorum kendimi. Zmaanla buyurdun bence
Ben daha hic uyumadim 😂
Yayiji bitirdim cocuk uyandi onla ilgileniyorum iste 😂
Gelirim yok. Kameram yok. Yayını açtığım zaman atıyorum bir izleyici yorum yazdı, onu da göremiyorum telefondan kendi yayınıma girip de bakıyordum. Obs ayarlarında vardı ekranda onu gösterme sanki yapmıştım da olmamıştı. Yayına sesim gidiyor mu gitmiyor mu onu kontrol edecek bi arkadaşım bile yok öyle söyleyeyim. Benden geçti artık ya.
Aaa uyumayacak mısın
E illa o yayinmi yapman gerekiyor baska bisi bulsab
Uyumak zorundayim cocukla uyurum birazdan insallah o uyursa tabi
Ya işte motivasyon videoları editleyip atıyorum tiktoka. Ona da daha yeni başladım 400 tanecik takipçim var. Bi yandan da freelance işleri kovalıyorum hani logo tasarımı olur video editleme olur o tarz. Ama ayda yılda bir denk geliyor onlar da
Uyur uyur neden uyumasın 😂
Aa ne kadara editliyon ki?
Ya editliyorum dediğime bakma basit şeyler yapıyorum. En son mesela videoyu vermişti müşteri, sadece söylediği yerleri kestim, üzerine hareketli alt yazılar ekledim, basit capcut animasyonları koydum verdim 200 liraya. Sitedeki minimum fiyat zaten 200. Onun da 20 lirasını site kesiyor 😂
Buyur dinliyorum