Platonik olarak sevdiğim kişiyle bir aydır evliyim ama bana dokunmadı bile. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum?

(Lütfen beni anlayarak yanıt yazın. Boş bir ümide kapılmak istemiyorum.) Eşimi lise son sınıfa başladığım yıl kendi işyerinde gördüm ve 6 yıldır da seviyorum. Aramızda 4 yaş var. İlk görüşte aşık oldum. Çok yakışıklı, uzun boylu, spor yaptığı belli olan her kızın hayâli olabilecek birisi. Birbirimize fazlasıyla yakışıyoruz. Hoş bir kadın olduğumu söylerler. Sadece dış görünüşüne aşık olmadım tabii. Davranışları da benim için doğru biri olduğunu düşündürdü. Dışardan bakılınca aşk evliliği gibi. Bana çok güzel davranıyor. Nerede nasıl davranacağını bilen ve samimiyet derecemizi ona göre ayarlayan biri. Asker arkadaşı gibi görünmüyoruz yani. Evde de hiçbir samimiyetimiz yok. İki iyi"arkadaş"gibiyiz. Ailesi evlenmesini çok fazla istediği ve o da evlenmeyi düşünmediği için evlendik. Ailesi kendisine uygun biri olduğumu düşünmüş, o da öyle tabii. İkimiz de arkadaş gözüyle bakıyormuşuz birbirimize ve karı-koca ilişkimiz olmayacağı için evlenmek istediğini söyledi. Evlenmeden birkaç defa görüştük ve bunu bana özellikle belirtti. Bile bile kabul ettim. Düğün günümüzde alnımdan öpmüştü :'( Heyecandan öleceğimi zannetmiştim. Bir aydır evliyiz ama aramızda hiçbir münasebet olmadı. Ayrı odalarda uyuyoruz. İkimizin de maddi durumu fazlasıyla iyi ve hiçbir sorunumuz yok. İstediğimiz şehirde veya ülkede balayına çıkabilirdik yani. Ama istemediğimi söyledim. Zaten o da istemiyordu. Aşk ve sevgi yok ya buna da gerek yokmuş. Aşık olduğumu da söyleyemiyorum. Ondan bu konularda beklentide olmak evliliğimizi bitirir, yapamam. Dün alışverişe çıktık ve üniversiteden bir arkadaşımla karşılaştık. Konuştuk biraz ve sonrasında da sarıldık. Arabayla eve gelene kadar normaldik. Ama eve gelince tartıştık. Çocuğun bakışları hoş değilmiş, evliymişim niye sarılmışız? Arkadaş olduğumuzu söyledim. Sen iyi bilirsin arkadaşça sarılmayı, sonuçta seninle de arkadaşız ne var ki bunda dedim. Bana çok garip baktı. Bunu söylememi beklemiyor gibiydi. Bir şeyler değişmiş olabilir mi? Her gece ağlıyorum evlenerek hata mı ettim diye. Ne yapmalıyım?
Platonik olarak sevdiğim kişiyle bir aydır evliyim ama bana dokunmadı bile. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum?
Cevapla