KDV oranı %18’den %20’ye çıkarıldı. Eğleniyor muyuz %52? 😂?

Ben çok eğleniyorum valla ahhahaah
KDV oranı %18’den %20’ye çıkarıldı. Eğleniyor muyuz %52? 😂?
Cevapla