Pazartesi yeni bir yerde çalışmaya başlayacağım. Çok sosyal bir insan değilim. Arkadaş edinmek istiyorum. Ama sohbete başlayıp nasılsın, neler yapıyorsun dedikten sonra tıkanıyorum. Konuşacak konu, soru bulamıyorum. Bana etkili iletişim için verebileceğiniz tavsiyeler, sorular var mı?😊
Yeni biri ile tanışırken ne gibi sorular sormamız gerekir?
Adınız nedir? Nerelisiniz? Şu anda nerede yaşıyorsunuz? Ne tür bir işle uğraşıyorsunuz? Mesleğiniz veya çalışma alanınız nedir? Hobileriniz nelerdir? Boş zamanlarınızda nelerden hoşlanırsınız? En sevdiğiniz kitap/film/müzik türü nedir? Geçmiş seyahat deneyimleriniz var mı? Hangi yerleri görmek istersiniz? Hangi sporları takip edersiniz veya hangi sporları yapmaktan hoşlanırsınız? Ailenizle ilgili biraz bilgi verebilir misiniz? Kardeşleriniz var mı? Hangi tür etkinliklere katılmaktan hoşlanırsınız? Konserlere, sergilere, festivallere gitmeyi sever misiniz? Farklı kültürleri keşfetmekten hoşlanır mısınız? Farklı mutfaklardan yemekler denemek gibi? Hayvanlara ilginiz var mı? Evcil hayvanınız var mı veya hayvanlarla nasıl etkileşimde bulunmaktan hoşlanırsınız? Hangi dilleri konuşabilirsiniz? Yeni bir dil öğrenmeye ilginiz var mı? En sevdiğiniz renk nedir? Hangi renkler sizi mutlu hissettirir? Sosyal sorumluluk projeleri veya gönüllü çalışmalara ilgi duyuyor musunuz? Hayatta size ilham veren veya hayranlık duyduğunuz kişiler kimlerdir?