Spor yap cilt bakımı yap güzelleştir kendini diyorlar. Sizce evlenemez miyim

Spor yap cilt bakımı yap güzelleştir kendini diyorlar. Sizce evlenemez miyim

Emin ol sana bunları diyenler makyajlı hali ile senden çirkindir🤣
Ve senin böyle alıngan olduğunu bilerek senin özgüvenini kırmak için söylüyorlardir
Gayet güzelsin.
Elalem her zaman elestirecek bir şey bulur ve elalem ne der diye düşünerek hareket edenler başkalarının mutluluğunu izlemekle yetinir
selam.. evde kalmak :) bence kim ne düşündüğü çokta önemli olmamalı evde kalırsın gibii.. önemli olan doğru kişiyi doğru zamanda bulmak.. her güzel insanın kalbinin sahibi mutlaka bir gün çıkar bunu sakın unutma..
Yoo niye evlilik sizin de hakkınız değilmiş gibi bunu söylesinler ki? Kendinize bakmanız tabii ki de önemli ama sizi de bunun için eleştirmeye insanların hakkı yok.
Cevap
61Cevap
Hayır çirkin değilsiniz ayrıca onları dinlemeyin hiç bir şekilde.
Çevrendekiler çok bilmişler bence gadası
Evlenirsin ama evlenmek icin evlenme. Akrabalarinin tek basarisi bir erkeğin soy adini almak olduğu için güçlü bir kadini sindiremezler. Evli olmamamsi icten ice batar
Çevrendekilerin çirkinlik diye kasteddikleri ölçüler nedir bilmiyoruz. Resmini görmeden karar vermek farklı sonuçlara yol açar. Güzelsindir belki onlar anlamıyordur?
kendine bakman gerek diyenlerin ruhuna ne kadar saygılı olduğu tartışılır. sen kendini nasıl seviyorsan önemi budur.
abla saçmalama bence çünkü cok guzelsin cidden.. kimsenin dedigine kulak asma büyük ihtimalle kiskaniyorlar seni özgüvenin düşmesin ❤️
Yatak performansin önemli açığı kapatabilirsin diyecem ama ben ortada cirkinlikte giremiyorum 🤔
Böyle terbiyesizce konuşan bir çevreye kulak asma bence. Gayet hoş bir kadınsın.
Kalmazsın kalmazsın... Kim evde kalmış ki sen kalasın yani...
Çevrendekilerin a m ı n a koyayım çevreni değiştir düzelir
Onlarin kalpleri çirkin insanları aldırma boş ver çirkin değilsin ayrica
Bu mu çirkinlik oluyor onlara büyük tepki vermen lazım
cirkin falan degilsin. evde kalmazsin merak etme :D
Neyin var Allaha sukur gayet guzelsin sen millete bakma millet kendine baksin once
Keşke şu fotoğrafın sahibi kız senin onun adına cinsel sorular sorduğunu görüpte dava açsaydi sana. Resmen günahsız birini lekeliyorsun!
Size bunları diyenler dünya güzelimiymiş? Takılmayın elalem ne dere.
Evlenebilirsin elbette ama sürdürebilir misin bu devirde Allah Kerim...
çirkin değilsin yüzün güzel galiba göğüslerin ve kalçan güzel değil
bence cok guzelsin sadece yaptigin makyaj seni biraz kotu gostermis
Güzelsin ama makyaja ve bakımlarıa biraz daha özenmen lazım.
Başkalarına kulak asma ama kişisel bakımına da önem ver
Bence senin en büyük sorunun eyelineri o şekilde çekmek abla
Gayet güzelsin işine baksın herkes
Ülke sanki yakişikli erkek kayniyor seni beğenmeyecekler
Sana cirkin diyenlerin gözüne mill çekmek lazım. İsyan ettiklerinden bir daha bakmasınlar dünyaya
Çirkin değilsin, evde kalmaman güzelliğedeğil akla bakar. Sende de benim gibi fotolarda bi göz kocaman oluyor🤣🤣🤣
Çirkin değilsin ama kendine bakman gerek tabii.
Cevrendeki. sana onu diyenlerin güzellik algısını zikeyim sen gayet güzelsin iyisin yani
Her delikli boncuğun bir alıcısı vardır sizinde elbette beğenen çok kişi olur
abi bu nasıl bir Yorum Sjwnxjwh
Çirkin degilsiniz ama bu bir hanıma söylenmez, o söyleyenlerden temizleyin önce hayatınızı.
Dışarıdan bakınca ne çirkin diye düşünülen insanlar evleniyor yani ne alakası var
Çirkin değilsin, Ankara 'da mı yaşıyosun sanki seni daha önce görmüş gibiyim.
Sevgilin var mı ya da olmumu hiç bide görücü falan geldi mi
Çirkin değilsin sadece profil yaşından fazla gösteriyorsun, çevrenin tespiti yanlış
Halt etmiş kim demişse boş ver gayet duru bi yüzün var
Herkesin bu hayatta bir eşi vardır sadece doğru zamanı bekle
Güzelsin sadece saçların biraz yaşını daha büyük göstermiş
Makyaj +efekt var, gerçek yüzünü bile koymamışsın
Gayet güzelsin ve bu lafı nasil diyolar ya cirkinde olabilirdin her evlenen güzel mi?
Normal yani iyisin evlenirsin takma kafana önemli olan doğru kişiyi bulmak
Onlar seni kıskanıyor 🌸
Kalmazsın, kesin 👍
:D kalmazsın ya niye kalasınki
Evlenirsin çokta kötü değil tipin
Kalmazsın her kesin bir alıcısı vardır
Sana az tebessüm mimik falan lazım
Çok yaşlı gözüküyorsun çirkinlik değil de
Konu çirkinlik değil asık suratlılık bence
@Obennnn aynen öyle
Söyleyenler kiskanmis olmalı
Herkesin bir alıcısı vardırr, kendine güven yahuuu
tek başarın evlilik olacaksa
ev-len-me
olgun görünüyorsun saç rengini değiştir
Yaa aga şaka mıdır bunlar
Bende resimlerde güzel çıkıyorum
Oğlak burcuna benzettim biraz
Kimler evleniyo sen mi kalcan boş ver
Kasten davranıyorlar herhalde
Kalmazsin asko
iyinin iyisi var sonuçta bu rekabet işi
normal ya takma bence
saçma sapan konuşmuşlar işte
Sacmaliyorlar gayet guzelsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?