Kızlar neden kendilerini küçük düşürüyorlar?

Bu gun tiktokda vidyo gordum qarsonlar kac kiz numara verdi fugunde yorumlari okudum qarson olan 5 6 hatta 10 digenler hatta kizlar bile ben verdim instami numarami falan filan bazilari anilarini yazdi 3 basqa vidyoda izledim ordada boyle yorumlar vardi yani bu ne demek her kez numarasni instasi veriyor qarson sevmeyin demiyorum buna karsi degilim ama bu numara olayi nedir ben bir kizla konusamiyorum sevgili hic gozlerine bakamazken bu nasil oluyor yoksa benmi abartiyorum yani bildigin ahlaksizlik tanimadigi birine numaralarini veriyorlar olarda kullaniyorlar?
Kızlar neden kendilerini küçük düşürüyorlar?
Cevapla