Bence imam çok haklı.
Haklı
Haksız
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence imam çok haklı.
Diyanet'in kuruluş amacı buydu zaten. O yüzden önüne gelen İmam olabiliyor. Osmanlı da ise şeyhülislâm olabilmek için 1) medrese çıkışlı olmak zorundasın. 2) Adâletli olmak zorundasın. 3) Hadis eğitimi almış, fıkıh ilmini tamamlamış ve peygamber efendimiz sallallahu aleyhi vessellemin sünnetine uyarak yaşıyor olmak zorundasın. 4) Hafız olmak zorundasın. Şimdiki imamların çoğu hafız bile değil. Ne demiş Ârif Nihat Asya: Bize bir nazar oldu. Cumamız pazar oldu. Ne olduysa hep azar azar oldu.
Yani imam haklı mı değil mi
@agresifpanda69626 değil tabi ki. Bugünkü imamların bir çoğunu haklı bulmuyorum.
Cevap
7Cevap
Hırsızlığın tek caiz olduğu nokta, aç kalıp ölüm tehlikesi yaşamasıdır insanın. Daha sonra ödemesi tercih edilir.
Bak bakalım imamın Jokerle bir akrabalığı var mı 😃 Bu resmen anarşi, kaos ve Vandalizm çağrısıdır, bunu anlamak o kadar güç mü?
Hırsızlık caiz.. imamı tebrik ediyorum..
Ne günlere kaldık..
"Fakir, çalmasını iyi beceremediği için fakirdir." derler. Bilemedim artık. 🤷🏻♂️
Haksız tabii o imamı birdaha dinleme. Her ne olursa olsun çalmak hırsızlığa girer. O da haram
Söz tabiki yanlış ama videoyu bulamadım ben linki filan var mı?
Haramiyi soymak haram değildir
Hırsızlığı normalleştirmektir bu.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?