Bu sorum kadınlara! Zor anlarınızda kimi ararsınız?

Bu akşam annemlerin konuşmasına kulak misafiri oldum. Hepsi neredeyse 25 senelik evli kadınlar kimsesizliklerinden bahsediyordu. Dayak yeseler bile arkalarında kimsesinin olmadığını falan anlattı. Hiç yaşamadığım için istemsizce garipsedim bu durumu. Dayak yesem kimi ararım bilemedim
Bu sorum kadınlara! Zor anlarınızda kimi ararsınız?
Cevapla