Mavi gözlüler hayata 10-0 önde başlar
Kara gözlüler hayata -10’dan başlar
Yeşil gözlüler 9-0 önde başlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Mavi gözlüyüm, evet çekici ve güzel göründüğünün farkındayım. Fakat şöyle bir durum var ki, fazlasıyla göz yaşarması, güneşli havalarda gözlerinin kısılması gibi olumsuz etkenler de olabiliyor. Güneş gözlüksüz genellikle dışarı çıkılamıyor, dolayısıyla o mavi gözler hiç bir şekilde görünmüyor 😅
Gözün rengiyle olay bitmiyor ki. Çok mavi göz gördüm ama nadir güzel bulduğum oldu. Aksine çok ürpertici geliyor. Gözün renginden önemli bir şey varsa göz şeklidir.
Cevap
30Cevap
Çok önde başlamazlar eğer tipleri yoksa
Yesil gozluyum bence güzelim ya ama çok bir artısı olduğunh sanmiyorum yine de hemen her yeni tanistiğim insan gözlerin ne güzel der. Kuzenim mavi gözlü okyanus gibi açik mavi. Aşşiri güzel. Ama kötü yanı ortaokul ilkokulda bizi gören her çocuk korkutucu buluyordu nedense
Gözlerini görebilir miyim merak ettim

bi artışını gormedim üstelik pigment eksikliği yüzünden daha çabuk bozuluyor ama Allah vergisi bir manzarası var
Yeşil gözü abartmamız gereken konular var. Mavi göz beni korkutuyor da yeşil göz 😍 Yeşimlerin hayata 20-0 önde başladığını düşünüyorum
Bana ikisi de aynı güzellikte geliyor canlı renkler sonuçta
Mavi göz korkutmuyor mu seni sanki ruhunu görüyormuş gibi geliyor bana
Görüntü cokta önemli değil renkli lens ile istediğin rengi yapabilirsin lakin bakiş acisi önemli o bakişın altindaki anlayisa merhamete insanliğa bakarim.
Ay yazik ya kiskanmis yesilleri yesiller 2 milyon - 0 onden basliyor beybisi dunyadaki en nadir bulunan renk mavide hadi 1.1 - 0 onden baslasin
İkisi de renkli sonuçta bence ama mavi daha güzel duruyor
O kadar saçma bir genelleme ki. Mavi gözlü olup da zerre albenisi olmayan insanlar var. Göz rengi kurtarmıyor yani
Her gözün ayrı bir güzelliği olurda benim pek ilgimi çekmiyo. Ben kahve, siyah ve ela gözleri seviyorum.
Bende mavi gözlüyüm insanların dikkatini çekiyor. Dişil enerji veriyorr. Bir bakan bidaha bakıyor. Bu yüzden çok nazar degiyor banada.
Benim gözlerim sıcak bir mavi öyle çiğ değil ama daha öyle kac sıfır önde başlamanın faydasının görmedim🤣
Bence mavi göz herkese yakışmıyor ben yeşil gözlüyüm ve oldukça mutluyum
Aynisi ya
Güzel o halde 😊
Renkli gözlü olmak çok güzel , ama kahverengi gözlüler daha güzel 😂
Sayıları az olduğu için şanslı olabilirler. Ben kahverengi gözleri beğeniyorum genelde.
O renge sahip insanlar hast diye kulağıma gelmişti
Renkli gözlü insanların ayrı aurasi var o yüzden 1_0 ondedirler diye düşünüyorum
Şahsen ben mavi gözlü insanları hiç beğenmiyorum önemli olan yüz hatları
Yeşil gözler bence. Kadına da çok yakışıyor. 😃
Şu koyu renkli gözlülere z*enci muamelesi yapanlar dünyanın en kompleksli ve zevksiz tipleri cidden.
Önde başlamazlar, bizim içinde olamayacağımız bir kategoride başlarlar.
75 0 geride başlar niye ilerde başlıyor kenafşr gözlüler
Bana göre bir artıları yok ama yine de sen bilirsin
Yeşil göz daha güzel. Ama asıl olan gözün şeklidir.
Herkes eşit başlar. Dış görünüş yüzünden birisi öne geçecekse o maratonun awkk
Mavi daha dikkat cekici bir renk oldugundan hepsini sollar gibi geliyo
Hiçte sevmem kara kaş kara göz olsun öve öve bitiremem
Çok şirret duruyorlar bence geriden başlıyorlar.
Aaa oyle deme mavi tatli kac kadin var sekerler
yok öyle bir kavram yahu herkes dünyaya aynı bakar ve görür renkli olunca değişmiyor dünya görüşleri renkleri
Korkutucu buluyorum bazısında mavi gözü. Favorim ela yeşil ve simsiyah gözler
renkli gözler beni hiç bir zaman çekmemiştir
Beyaz ten siyah gözlü kızlar 100-0 öndeler o kesin😍😍😍😍
İşte bu tam doğru cevap 👏😃
Evet güzelin dilinden anlarım efenim😂😂😂
Nadiren de olsa demek böyle insanlar da mevcut 😎
Var var. Araştırıp sorgulamak lazım😊😊
İyiymiş 😃
Sizin gözünüz siya mı?😂
Siyaha yakın koyu kahve evet.
Ya ne güzel. Bir de beyaz tense müthiş😊
Görüşümde de belirttiğim gibi. Koyu renk gözlülere z*enci muamelesi yapanlar dünyanın en kompleksli ve zevksiz kişileri olabilirler.
Evet haklısın
Teşekkürler.
Ataturk mavi gözlüydu de ne oldu sofia da birakti gençliğini
Bende yok diye demiyorum, normal mavi rengindeki goz o kadar abartilmamasi gereken bir şey hı?
Lens takar artık orijinal ne kaldı ki ayrıca mavi gözlü diye güzel mi olmuş oluyor 0 dan başlar 😄
İçinde kendimi görüyorsam renginin pek önemi yok o kada
Renkli gözlü insanlar bana hep sinsi gelmiştir. Özellikle mavi göz. Güven duyamıyorum nedense
Dini anlamda da yorumu var zaten. Dediğinize katılıyorum, olumsuz bir auraları var , çok egoist ve yapmacıklar...
Tekrar okursan eğer, mavi gözlü insanlar sinsiler, şeklinde kesin yargı içeren bi ifade yok cümlemde. Bu benim hissiyatımla ilgili. Sizi kıskanmıyorum, içiniz rahat olsun 😉
@SenBelamısınCHP dini anlamda yorumu olduğunu bilmiyordum, ilk kez duydum açıkcası
@Selen411 zaten bu hayatta herkes melek kimse kötülük yapmaz , hele renkli gözlüler =)
@SenBelamısınCHP dini anlamda ne yorumu olacak ki renkli gözün 😂
Şansızsa her türlü şanssızdır
Allah çirkin bahtı versin demişler 😅
Maviyi bilmemde yeşil fena önde başlıyor 🫣
Türkiye de ise 2-0 önde başlar.
1-0 yeterli fazla abartmaya gerek yok
Mavi olan hep o. c. oluyor
Yeşil gözlülər 9-0 önde başlar.
Hiç öyle bir önceliğim olmadı mavi gözlüyüm
2-0 ama yeşil gözlüler 10-0
Görmedikleri için geriden başlar
Renkli gözlülerin dikkat çektiği aşikar
Benim gözlerimde yeşil ama bı faydasını görmedim
Anca kendinizi kandırın demagoji yaparak
Neden ki
Niye mis
Gelmezsen gelme aman sana yalvaracak halim yok
Benim için 10-0 önde başlıyorlar evet 😋
Ela gözlüler ölsün mü
Ben yeşil göz severim mavi de olabilir.
Kahve niye yok
Hic bir önemi yok benim icin😄
hayatsız mısınız mk
Yok öyle bir şey
Hepsi iyi
çok da fark yok
Öyle bir şey yok
Siyah göz 10_0 önde baslar
Komik bir soru bu
Gri😑
Yazarmisin bana
Bence Allahın yarattığı her şey güzel 💕
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?