Ablam yeni evlendi, birlikte bekar yaşama hayalimiz vardı. Ayrılmalarını istemem doğru mu?

Ablamı eniştemden kıskanıyorum. Aralarını bozmaya çalışıyorum. Çünkü ablamın evlenmesini istemiyordum. Eskiden onunla beraber bekar yaşamak gibi hayallerimiz vardı. Sizce doğru mu yapıyorum?

Güncellemeler
+1 yıl
Uyarı: Arkadaşlar evliliği savunanlar lütfen soruma gelmesin!!
Ablam yeni evlendi, birlikte bekar yaşama hayalimiz vardı. Ayrılmalarını istemem doğru mu?
Cevapla