Merhaba ve iyi akşamlar.

Sonsuza dek çocuk kalmak ister miydiniz? Neden evet veya neden hayır dediğinizi de açıklarsanız sevinirim.
Merhaba ve iyi akşamlar.

Sonsuza dek çocuk kalmak ister miydiniz? Neden evet veya neden hayır dediğinizi de açıklarsanız sevinirim.
Evet ama bi şartım var. Kötü olduğuna inandıklarım hayatımda olmayacak. Öyle olursa ölene dek çocuk kalabilirim, istediğim araştırmaları yapabilir sınırsız soru hakkına sahip olursam.
Sanmıyorum. Çocuklar kandırılması ve üzülmesi kolay olan kişiler oluyorlar genelde, sanırım hep 23-24 olmak isterdim. Çünkü hala bir nevi çocuk sayılıyorum.
Teşekkür ederim.
Ricalar.
Cevap
2Cevap
istemem
Çocuk kalmak istemezdim ama genc kalmak isterdim, bi iksiri falan yok mu bunun🤭
Hayır daha büyük hayallerim var. Bir çocuk başaramaz.
Keşkeee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar