Aile & Toplum Günaydın nasılsınız ne yapıyorsunuz? Gamsızmaviii Takip Et Xper 7 Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 05 Yapay Zekaya Sor Yeni uyandım sayılır kalkamadım Güncellemeler+1 yıl Oha herkes de yatak da 😅😅🤣 Güncellemeler+1 yıl Herkes de yatakda oha yani😅😅🤣 Günaydın nasılsınız ne yapıyorsunuz? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Günaydın iyiyim. 1 0 Yorumla
Fuc_kBudyDady_ Takip Et Xper 7 Yaş: 43 , eic 99% +1 yıl Gece mesaim bitmek üzere, eve gıdecem. Sen nasılsın, işe mi hazırlanıyorsun 0 1 Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Evdeyim izinliyim Yorumla
Serein Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl kahvaltı hazırladım almanca çalışıyorum 1 2 Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Miss afiyet olsun 😊 Yorumla Serein +1 yıl sağ ol canım gel beraber olsun Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Gunaydin ise gidecem canim kahvalti hazirlada yiyelim😀😀 0 112 Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Sen hazırla da biz yiyelim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Olur yiyelim canim 😀😀 Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl 😄 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hangi sehirdesin sen Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Sen Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ankara Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Ankara guzel iyi bakalim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sen söylemedin Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Ist Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İmm sen çalışıyormusun Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Ay yeter sıkıldım bu ne boyle Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Good byy bebeğim 😀😀 Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Bakıyorum böyle 🎭 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bak bak gözlerim gözlerinde😂😂 Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Aga bana yürüme kardeşimsin Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ben yürümem kuzum koşarım direk kollarina😀 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sende gel. ozaman yatağa 😂😂 Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Hayır Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sende ne emmeye geliyorsun ne gömmeye be 😀😀 bi heycan yaşayalim gelde Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Ne kardar vicdansızsın sana hayir diyen semdrn buyuk olan birine yurumeye devam edionsn Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bence büyük değilsin hem hemen kopartip atmakla çözüm bulunmaz canim biraz yapıcı olmaya çalış oyun bozan olma 😊 Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Yasim doğrudur ve sen de pişkinlikte şoke ettin benj Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Benim yaşım yanlış oldu geride düzeltemedim maalesef pişkin biri değilim ama sen yapıcı biri değilsin bi sarki var zalim oyunu bozan diye o sana gelsin 😂😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl https://youtu.be/g1xwzFWyOVg Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tiklada dinle😂😂 Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Aaa o benim en sevdiğim sarkilardan yalini sevmiyorum ama bi tek o sarkisi seviyorum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Dinle ozaman benden sana gelsin 😂😂 bu şarkı şu an seni özetliyor canim Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Tevbe ya Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ne tevbe ya gercekler kiz Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Asagida kizlara yaz sen habi by Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Benim gözüm sende ayrilmasini istemiyorum kapatma gözlerini sende 😀 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kiz zilli Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Terbiyesiz Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ahlaksız utanmaz Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Ne yaptım da ahlaksiz utanmaz oldum Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Siz busunuz insanlığınıza vicdanınıza bakın oyle konuşun yuz vermeyince kufur zorbalık hakaret iftira Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ben küfür etmedim. sana sen iftira atiyorsun canım neyse. uzatma tamam artik istersende öpmem seni Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Zilli diyen sensin zilli diyen birine meth dizcek değilim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Zillinin anlami nedir söylermisin canım Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Adı kotuye çıkmış Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Herkesin kolayca elde ettiği ulaştığı Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yok daha neler be sende😂😂😂 Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Ortalık malı Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hayir canim bizim burada çalgıcılara derler 😂😂😂 Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Umursamıyorum kale almıyorum ok Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ok kendini beğenmiş deli Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Pişkinlik yapiyosun yazmaya devam ediosun nefret ettim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Cevap verme ozaman sende Allah Allah Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Deli kim Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Sensin Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sensin canım Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Kotu soz sahibinindir ona aottir ona yakışır Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kötü konuşan kendini beğenmiş olan ukalalik kibirlik olan senden baska yok Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl He he Yaşın da küçük normal boyle dusunmen ne kadar akilli iyi insan oldugum belli benim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 90 doğumluyum canim 😀😀 Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Anladım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Karga yavrusunu şahin görurmus canim 😂😂 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Şükür anlayabildin Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Evet Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hadi sana kahve ismarlim pinti kiz😊☕🍫 Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl İstemiyorum olsem istemem su satten sonra git Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Pinti mi oldum şimdi Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Ben bi erkekle hic disarda gezmedim gittigim de ben niye ödeyecem kendimi nasil iyi hissederim oyle olmaz bulunur burdan biri bekliyorum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ben önüne koydum ister iç ister içme evet pintisin ne çayın var ne kahven be Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Neyi bekliyorsun Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Su satten sonra asla istemem cok kirildim sinir de oldum byyyy Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Gönlünü almak için seni takip ettim yaz bana ordan sen Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kime diyorum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Pislik Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Hakaret edince iyi mi hissettin vicdanınız yok Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Senin sorunsal sorunlarin var bence hanfendi Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Hayır yok daha neler😄 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Öyle öyle kafan yerinde değil güneş filan çarpmış olabilir seni 😂😂 Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Ateşim var hava çok sıcak Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Soğuk birşeyler yap içelim ozaman😂😂 Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Hayır istemiyorum senin bana dedigin laflari yutmadim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sende bana okadar saydın yani müslüman senmisin kiz Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Hicbir sey demedim ben istemiyorum 100 tane kahvem olsa birini içmem senle Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Cola içelim ozaman hanfendi Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Asit içmiyorum senle de icmem zaten arada arkadaşlar hagri icin ociyorun Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İmm ozaman ne iciyorsan onu icelim bizde😀😀 Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Noye yoruyorsun kendini bosuna ugrasma iilk yazdiginda iyidi sonra nefret ettirdin soğukluğu bilirim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tamam ozaman güle güle gönlün hep soğuk kalsin Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Neden belki gönlümü isitcak biri olcak kismetimi kapatma Yorumla Cevap sahibi +1 yıl O kişi çıkarda senin gönlün ısınmaz kibirli olduğun için Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Çözemezsin beni anksiyeteme iyi geleck birini bulursam arkadaşlik yapcam Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Basit insanlar çözülmez zatenki 😂😂 Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Oyle olsun. yalniz bu hakaretleri sana iade ediyorum baskasi olsa karşılığını verirdi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tsk ederim iade edilecek sözler söylemedim çünkü mal. sahibinde güzeldir sekerim Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Sen Şu an calsiirken bana laf yetiştirmekten yorulmadin mi ne is yapiyon Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Tabi kıskandın sen k. bakma ben kendime hakaret edenel kahve icerek kendimi değersizlesturmem Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yorulmadim arti sanane ne iş yapıyorsam ki umurmadigin birinin işini ne yapacaksin Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ben hakeret etmiyorum kuzum sen öyle anliyorsun Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Gerçekten merak ettim calsiirken yorum yetistirmek kolay degildir bence bide is zaten yorucu Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Fazla. merak etme sana sans verdim istek attim ama. sen. gelmedin canim Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Şans mı 😁😆😅neyse o sansi baskalarina veririsin Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Olur canım 😂😂sorun yok sen manuel takilmaya devam et Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl O ne demek Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sen ne anlarsan o olsun canim Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Taktın bana Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Taksam zevk alirdin Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Zina yapmıyorum bedenime dokunan yok sen oz evki baskalarina ver 😅😅🤣hay Allah'm ya Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Zevk sadece zinadan alinmaz canim😂😂 Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Ne yapmaya çalışıyorsun Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hic bi şey canim ama sen zevki sadece seksde aliyorsun o belli oldu😂😂 Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Yaşamıyorum diyorum neden yalan soyliyim kac kisi yazdi kabul etmeidm Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Bana dedgin laflari unutma gelmeyecm Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Gel yine git kiz Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Tamam yaz Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ac mesaj kutunu Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Açık Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yazdim Yorumla
Urbane Takip Et Xper 5 Yaş: 40 +1 yıl Günaydın uyandım ama çıkmadım daha yataktan keyif yapıyorum 0 14 Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Oyy bu tatlılık ne boyle profildeki kim Yorumla Urbane +1 yıl 😁 Bilmem tanımıyorum tatlı biri Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Resmi nerden buldun Yorumla Urbane +1 yıl Twitter da denk geldi Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Twitir Instagram bura heryerdesiniz😅😅eksik kalmayın Yorumla Urbane +1 yıl Seviyorum özellikle twitter aktifim sen takılmıyor musun Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Hayır sosyal de değilim arada buraya gelip gidiyorum biraz yorum soru okuyorum sonra kapatıyorum sonra sıkılırsam üzülürsem yine geliyorum Yorumla Urbane +1 yıl Grlmişken bana da takıl biraz konuşalımm Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Takıl ne demek yorum soru okuyorum isim yok kimseyle Yorumla Urbane +1 yıl Peki Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Genç güzel olmak zor herkes sana yürüyor sanalda reelde bakan yok Yorumla Urbane +1 yıl Genç misin güzel misin bilmiyorum ki tanımış görmüş olurdum belki konuşsak Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl 30 yaş gençliğin son demleri Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Hayır Yorumla
Konrad027 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Sen uyandın ama ben uyucam 0 10 Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Evet hayat bu Yorumla Konrad027 +1 yıl Napim gece kuşuyum işten geldim hava da zaten sıcak 3 5 saat yatmaya çalışıyoruz işte Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Ne is yapıyorsun Yorumla Konrad027 +1 yıl Unlu mamülleri Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Kolay gelsin fırın taze ekmek Yorumla Konrad027 +1 yıl Bıktım zaten artık yapmak istemiyorum ama baba mesleği işte kendi işin olunca bırakamıyorsun Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Evet Yorumla Konrad027 +1 yıl Mecbur katlanıp durucaz işte Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Insallah sevdigin isi yaparsin Yorumla Konrad027 +1 yıl İnşallah Yorumla
ylnzvegnc Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 73% +1 yıl Şimdi işe geldim sen napıyosun 0 1 Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Ne iş yapıyorsun Yorumla
ByGüvenlikGörevlisi Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Günaydin evimd gitmeye çalışıyorum 0 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 21,8b cevap paylaştı. Tünaydın , çalışıyorum 1 0 Yorumla
falcaata47 Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Günaydın 😊☀️ iş başı yapacağım 0 4 Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Kolay gelsin Yorumla falcaata47 +1 yıl Allah razı olsun 😊 Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Ne is yapıyorsun Yorumla falcaata47 +1 yıl Fabrikada çalışıyorum montaj işinde Yorumla
samedjackson Takip Et Master Yaş: 28 , eic 70% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. bende ayni sayilir 0 2 Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl İş yok mu Yorumla samedjackson +1 yıl yokk Yorumla
Bukowski_ist Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. hala yatakta çıkamadım bende 0 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı. yorgunum 0 0 Yorumla
Adanus0101 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. işler güçler 0 0 Yorumla
mehmetby-05 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Bende ayni uzaniyorum 0 1 Yorumla mehmetby-05 +1 yıl Sende gel Yorumla
Bffbursali Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Duştaym 0 4 Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Bursalı gezme buralarda sen evliya sehrinde yaşıyorsun Yorumla Bffbursali +1 yıl Niyee Yorumla Gamsızmaviii +1 yıl Aklını çelen olmasın😅 Yorumla Bffbursali +1 yıl Keşkee😂😂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Günaydın iyiyim.
Gece mesaim bitmek üzere, eve gıdecem. Sen nasılsın, işe mi hazırlanıyorsun
Evdeyim izinliyim
kahvaltı hazırladım almanca çalışıyorum
Miss afiyet olsun 😊
sağ ol canım gel beraber olsun
Gunaydin ise gidecem canim kahvalti hazirlada yiyelim😀😀
Sen hazırla da biz yiyelim
Olur yiyelim canim 😀😀
😄
Hangi sehirdesin sen
Sen
Ankara
Ankara guzel iyi bakalim
Sen söylemedin
Ist
İmm sen çalışıyormusun
Ay yeter sıkıldım bu ne boyle
Good byy bebeğim 😀😀
Bakıyorum böyle 🎭
Bak bak gözlerim gözlerinde😂😂
Aga bana yürüme kardeşimsin
Ben yürümem kuzum koşarım direk kollarina😀
Sende gel. ozaman yatağa 😂😂
Hayır
Sende ne emmeye geliyorsun ne gömmeye be 😀😀 bi heycan yaşayalim gelde
Ne kardar vicdansızsın sana hayir diyen semdrn buyuk olan birine yurumeye devam edionsn
Bence büyük değilsin hem hemen kopartip atmakla çözüm bulunmaz canim biraz yapıcı olmaya çalış oyun bozan olma 😊
Yasim doğrudur ve sen de pişkinlikte şoke ettin benj
Benim yaşım yanlış oldu geride düzeltemedim maalesef pişkin biri değilim ama sen yapıcı biri değilsin bi sarki var zalim oyunu bozan diye o sana gelsin 😂😂
https://youtu.be/g1xwzFWyOVg
Tiklada dinle😂😂
Aaa o benim en sevdiğim sarkilardan yalini sevmiyorum ama bi tek o sarkisi seviyorum
Dinle ozaman benden sana gelsin 😂😂 bu şarkı şu an seni özetliyor canim
Tevbe ya
Ne tevbe ya gercekler kiz
Asagida kizlara yaz sen habi by
Benim gözüm sende ayrilmasini istemiyorum kapatma gözlerini sende 😀
Kiz zilli
Terbiyesiz
Ahlaksız utanmaz
Ne yaptım da ahlaksiz utanmaz oldum
Siz busunuz insanlığınıza vicdanınıza bakın oyle konuşun yuz vermeyince kufur zorbalık hakaret iftira
Ben küfür etmedim. sana sen iftira atiyorsun canım neyse. uzatma tamam artik istersende öpmem seni
Zilli diyen sensin zilli diyen birine meth dizcek değilim
Zillinin anlami nedir söylermisin canım
Adı kotuye çıkmış
Herkesin kolayca elde ettiği ulaştığı
Yok daha neler be sende😂😂😂
Ortalık malı
Hayir canim bizim burada çalgıcılara derler 😂😂😂
Umursamıyorum kale almıyorum ok
Ok kendini beğenmiş deli
Pişkinlik yapiyosun yazmaya devam ediosun nefret ettim
Cevap verme ozaman sende Allah Allah
Deli kim
Sensin
Sensin canım
Kotu soz sahibinindir ona aottir ona yakışır
Kötü konuşan kendini beğenmiş olan ukalalik kibirlik olan senden baska yok
He he Yaşın da küçük normal boyle dusunmen ne kadar akilli iyi insan oldugum belli benim
90 doğumluyum canim 😀😀
Anladım
Karga yavrusunu şahin görurmus canim 😂😂
Şükür anlayabildin
Evet
Hadi sana kahve ismarlim pinti kiz😊☕🍫
İstemiyorum olsem istemem su satten sonra git
Pinti mi oldum şimdi
Ben bi erkekle hic disarda gezmedim gittigim de ben niye ödeyecem kendimi nasil iyi hissederim oyle olmaz bulunur burdan biri bekliyorum
Ben önüne koydum ister iç ister içme evet pintisin ne çayın var ne kahven be
Neyi bekliyorsun
Su satten sonra asla istemem cok kirildim sinir de oldum byyyy
Gönlünü almak için seni takip ettim yaz bana ordan sen
Kime diyorum
Pislik
Hakaret edince iyi mi hissettin vicdanınız yok
Senin sorunsal sorunlarin var bence hanfendi
Hayır yok daha neler😄
Öyle öyle kafan yerinde değil güneş filan çarpmış olabilir seni 😂😂
Ateşim var hava çok sıcak
Soğuk birşeyler yap içelim ozaman😂😂
Hayır istemiyorum senin bana dedigin laflari yutmadim
Sende bana okadar saydın yani müslüman senmisin kiz
Hicbir sey demedim ben istemiyorum 100 tane kahvem olsa birini içmem senle
Cola içelim ozaman hanfendi
Asit içmiyorum senle de icmem zaten arada arkadaşlar hagri icin ociyorun
İmm ozaman ne iciyorsan onu icelim bizde😀😀
Noye yoruyorsun kendini bosuna ugrasma iilk yazdiginda iyidi sonra nefret ettirdin soğukluğu bilirim
Tamam ozaman güle güle gönlün hep soğuk kalsin
Neden belki gönlümü isitcak biri olcak kismetimi kapatma
O kişi çıkarda senin gönlün ısınmaz kibirli olduğun için
Çözemezsin beni anksiyeteme iyi geleck birini bulursam arkadaşlik yapcam
Basit insanlar çözülmez zatenki 😂😂
Oyle olsun. yalniz bu hakaretleri sana iade ediyorum baskasi olsa karşılığını verirdi
Tsk ederim iade edilecek sözler söylemedim çünkü mal. sahibinde güzeldir sekerim
Sen Şu an calsiirken bana laf yetiştirmekten yorulmadin mi ne is yapiyon
Tabi kıskandın sen k. bakma ben kendime hakaret edenel kahve icerek kendimi değersizlesturmem
Yorulmadim arti sanane ne iş yapıyorsam ki umurmadigin birinin işini ne yapacaksin
Ben hakeret etmiyorum kuzum sen öyle anliyorsun
Gerçekten merak ettim calsiirken yorum yetistirmek kolay degildir bence bide is zaten yorucu
Fazla. merak etme sana sans verdim istek attim ama. sen. gelmedin canim
Şans mı 😁😆😅neyse o sansi baskalarina veririsin
Olur canım 😂😂sorun yok sen manuel takilmaya devam et
O ne demek
Sen ne anlarsan o olsun canim
Taktın bana
Taksam zevk alirdin
Zina yapmıyorum bedenime dokunan yok sen oz evki baskalarina ver 😅😅🤣hay Allah'm ya
Zevk sadece zinadan alinmaz canim😂😂
Ne yapmaya çalışıyorsun
Hic bi şey canim ama sen zevki sadece seksde aliyorsun o belli oldu😂😂
Yaşamıyorum diyorum neden yalan soyliyim kac kisi yazdi kabul etmeidm
Bana dedgin laflari unutma gelmeyecm
Gel yine git kiz
Tamam yaz
Ac mesaj kutunu
Açık
Yazdim
Günaydın uyandım ama çıkmadım daha yataktan keyif yapıyorum
Oyy bu tatlılık ne boyle profildeki kim
😁 Bilmem tanımıyorum tatlı biri
Resmi nerden buldun
Twitter da denk geldi
Twitir Instagram bura heryerdesiniz😅😅eksik kalmayın
Seviyorum özellikle twitter aktifim sen takılmıyor musun
Hayır sosyal de değilim arada buraya gelip gidiyorum biraz yorum soru okuyorum sonra kapatıyorum sonra sıkılırsam üzülürsem yine geliyorum
Grlmişken bana da takıl biraz konuşalımm
Takıl ne demek yorum soru okuyorum isim yok kimseyle
Peki
Genç güzel olmak zor herkes sana yürüyor sanalda reelde bakan yok
Genç misin güzel misin bilmiyorum ki tanımış görmüş olurdum belki konuşsak
30 yaş gençliğin son demleri
Hayır
Merhaba çalışıyor um sen
Günaydın iyi sabahlar
Günaydın, Yatakta uzanmaca
Sen uyandın ama ben uyucam
Evet hayat bu
Napim gece kuşuyum işten geldim hava da zaten sıcak 3 5 saat yatmaya çalışıyoruz işte
Ne is yapıyorsun
Unlu mamülleri
Kolay gelsin fırın taze ekmek
Bıktım zaten artık yapmak istemiyorum ama baba mesleği işte kendi işin olunca bırakamıyorsun
Evet
Mecbur katlanıp durucaz işte
Insallah sevdigin isi yaparsin
İnşallah
Şimdi işe geldim sen napıyosun
Ne iş yapıyorsun
Günaydin evimd gitmeye çalışıyorum
Günaydın işe gidiyorum 🤦
Tünaydın , çalışıyorum
Günaydın 😊☀️ iş başı yapacağım
Kolay gelsin
Allah razı olsun 😊
Ne is yapıyorsun
Fabrikada çalışıyorum montaj işinde
bende ayni sayilir
İş yok mu
yokk
hala yatakta çıkamadım bende
yorgunum
işler güçler
Bende ayni uzaniyorum
Sende gel
Bende yataktayım henüz
Duştaym
Bursalı gezme buralarda sen evliya sehrinde yaşıyorsun
Niyee
Aklını çelen olmasın😅
Keşkee😂😂
Yatak keyfî