Tek derdi kullanmak olan insanlardan çok sıkıldım. ne yapmalıyım sence?

Ya hem flört hem arkadaş. Çok sıkıldım tek derdi kullanmak olan insanlardan. Yani hep kendi çıkarlarını düşünüyorlar. Hep dertleri böyle benden yararlanmak. Sevmek değil. Hep kullanmak. Biz koz vardı dost oldum hep beni yönetip yönlendirmeye çalıştı eleştirdi ben tepki verince de beni suçladı. Ya da bi çocukla flört ettim aynı şekilde beni değersiz hissettirip paramı yemeye çalıştı bitirdim. Niye insanlar bı kadar iğrenç cidden mutsuz ve hasta hissediyorum. Yalnızlıktan. Ben çok güzel şeyler hak ediyorum ama karşıma çıkmıyor.
Tek derdi kullanmak olan insanlardan çok sıkıldım. ne yapmalıyım sence?
Cevapla