Durumu gayet iyi olduğu halde belediyeden keyfine yardım alan kişileri nereye bildirebilirim?

Merhaba öncelikle bilenler lütfen cevaplasın bir komşum var durumu fazlasıyla iyi çocukları çalışıyor onların parasını alıyor kendisi sigortasız çalışıyor ek geliri var eşi de çalışıyor ve durumları gerçekten iyi buna rağmen fazla fazla yardım alıp ekmeklerine bal kaymak sürüp bize dönüp "siz canım bu yardimlari alamiyorsunuz" gibi ifadeler kullanıyorlar ben verdiğim vergilerin böyle insanlara değil gerçekten ihtiyacı olan insanlara gitmesini istiyorum herkes bunu ister yetkililerin gelip ansızın kontrol etmeleri ve gözden geçirmeleri için nereye bildirmem gerekiyor?
Durumu gayet iyi olduğu halde belediyeden keyfine yardım alan kişileri nereye bildirebilirim?
Cevapla