Kıskanmanızı ve inanmak istememenizi anlıyorum ama ben yalan konuşmam. Ayrıca yaşadığım semtteki en ucuz villalardan birinde oturuyorum 35 milyona villa mı kaldı artık
Kızlar 35 milyonluk villada yaşıyorum ama hiçbiriniz kapımdan bile geçemeyeceksiniz muhtemelen üzücü değil mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Parasıyla hava atan başka bir şeyi olmayan becerisi olmayan ezik 😂😂
Daha neyim olacak
Bi becerin yeteneğin yok karakterin de yok belli ki karakterli birisi parasıyla hava atmaz
ulan dangalak hangi beceriksiz 35 milyonluk villada oturur
Babasından kalan birini biliyorum onunla yazışıyorum zaten 😂😂
Benimle laf dalaşına girme fena dağıtırım seni eski kullanıcı adımı vermicem ama çok kişiyi talan etmişliğim vardır burada
lan oturduğum evin müteahhitliğini bile ben yaptım senin fikirlerin kimin zikinde dangalak
Olm zengin adam burada takılmaz buranın ortalamasını biliyoruz yeme bizi Ziyaaaaa
Hadi anam hadi yavrum çok zenginsin ya bodyguard vardır al adamını yallah
Ver numaranı görüntülü arayıp kanıtlayacam sen de popon ayırıp foto atacaksin siteye kabul mü
Sağol numaramı uluorta paylaşmam ispatlamak isteyen sensin sen yaz numaranı ben ararım seni
Anan paylaşiyordu
Benim anam fakirdi telefonu yoktu zengin ya senin anandır o
Laf dalaşına girme diyorum inadına giriyosun yaa 😂😂 benimle laf dalaşına girersen laflar da sana girer formül bu yani 😂😂
Bende 1 milyonluk apartman dairesinde yaşıyorum hava atıyom mu :D
1 milyona daire kaldı mı be
biz 400 e almıştık 3 sene evvel güncel fiyatı salladım
Ama senin bir kadına ihtiyacın olacak ve buda kesin beş para etmez escortlar olacak bu daha üzücü
yo
Asil uzucu olan bunun gercekligine inanip kendini bu hayal aleminde yasatman..
Hesabima 10 bin lira göndereceksen görüntülü ev turu attırırım
Kanka zaten ucuz ev kalmadi herkes nerdeyse zengin evin de oturur gibi para verip kulusturde oturuyor hahhaa
farkındayım da 35 milyon çok geliyor buradaki işsizlere
Kira mi 35milyon
@elmas12t3 az önce kabul ettn. Ulasblirmisin
Tamam
Xper1im senyazsan
35 milyonluk villan var 3 kuruşluk sitede ne işin var
Niye fakirlere özel mi bu site
Aynen ağlıyorum şu an dhsf
Bizene senin olmayan evinden 😂
Kıskanmak serbestaw
Kskkskskskskkskskskkksksk
bende 100 milyonluk arazide yasiyorum
özgüven ile karakter birbirine çok ters düşmüş.
ben geçim mi aga
Senin için mi, evet üzücü
Hizmetcinin oglu olarak
Evde hizmetcim hiç olmadı
kesin öyledir
görüntülü ev turu attırabilirim fakir gözlerin villa görmeyi kabullenebilirse
ahanda bir arap
Yok lan ortadoğuluyum arap değilim
Evet