Onlar yemezse biz de yemeyiz, hep bizi yoldan çıkaran arkadaşlar bence evet.

Onlar yemezse biz de yemeyiz, hep bizi yoldan çıkaran arkadaşlar bence evet.

hayır arkadaşlarımız değil bir insan gerçekten eğer iradesine sahip çıkarsa kilousunu koruyabilir ama sağlık sorunu varsa mesela insulin direnci gibi ayda kalp sorunları gibi kilo vermekte zorlanabilir bunun dışında mutsuzlukta mesela insanın iştahını açar daha çok kilo almasına neden olur depresyondayken bende çok yemek yemek isterdim çünkü
Eveet,, ben ofise başladığımda 9 yil önce minicik bir şeydim. Kimi hamile kimi emzikli her yediklerinden bana da yedirirlerdi.. Yaşlandım resmen yemekten, neyse ki artık uzağım, daha sağlıklı besleniyorum..🤭
Cevap
9Cevap
En yakn arkadaşımla iki ayda bir falan görüşürüz. O yüzden fazla kilom yok sanırım 😅
Benim fazla kilom yok istediğim kadar yerim kilo da almam
yaaa bir şey olmaz tayfası bunlar. en çok sevdiklerim yiyelim güzelleşelim
Bazı arkadaşlar öyle gerçekten 😅 ama onu da suclayamam sonuçta yeme kararını nihai olarak ben veririm
Kişinin hayattan beklentisi olmaması bence her gün aynaya baktığın şeyin iğrenç olması seni rahatsız etmiyorsa sorun vardır
Çok mantıklı. Hemen arkadaşları diyete sokmaya gidiyoruz😄
Asosyal sismanlarin hayali arkadaslair var ozmn djsbshs
Arkadaşım olmadığından o zmn kilom yok...😄
O sıra asosyal obez bireyler : ☠️
😂😂😂😂😂
Gitmeyin günlere 😃
Hadi gel avmde bişeyler yiyelim diyen arkadaşın var mı
Benim var 😬
Hayır, muhtemelen pizzacı çocuk suçludur
Hayır, nefsimiz
Hayır, pis boğazımız😂
Yoldan çıkarmayanları kaale alın :D :D
değil
Hayır.
Fazla kilom yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?