Rezidansta oturunlara nasıl bakıyorsunuz?

demin durakta bir kadınla konuştuk. biraz agresifti, bir şeylere sinirlenmiş, yakınjyordu insanlardan. neyse konuştuk ettik, nerde oturuyorsun dedi, şu binada oturuyorum dedim, gösterdim. kadının tavrı değişti, daha samimi olmaya başladı bu defa. daha elit yerlerde yaşayan insanlara daha mı farklı bakıyor toplum? böyle bir şey var mı?

Güncellemeler
+1 yıl
ben şahsen bunun para odaklı bir şey olduğunu düşünmüyorum. sonuçta o kadınla orada iki sohbet etmekten öteye gitmeyecez. benden bir çıkarı yok. belki sınıfsal olarak farklı bir noktaya koydu, daha yakın buldu kendine, bilmiyorum.
Rezidansta oturunlara nasıl bakıyorsunuz?
Cevapla