Doğum günümü kimse hatırlamadı, arkadaşıma nasıl laf sokabilirim?

Bugün benim doğum günüm. Ve yurtta kaldığım arkadaşımında bundan 2 gün önce doğum günüydü. Ve ben onun doğum gününü saat 00:00 da kutladım. Ama o benimkini hatırlamadi bile. Kimse hatırlamadi. Laf sokmak istiyorum. Sizce laf sokucu yani " doğum gününü yalnız geçirince anlıyorsun hayatta kimsenin olmadığını " gibi bir story atayımmı. Yani ne bileyim çok içimde kaldı. Ve hatirlanmamak kötü gerçekten. Sizce ne yapmalıyım ya da öylece kalsın kimse bilmesin mi

Doğum günümü kimse hatırlamadı, arkadaşıma nasıl laf sokabilirim?
Cevapla