Hiç iş yerinde yalnız kaldınız mı? Dışlanmış gibi hissettiniz mi?

Ben dün hissettim. Bugün bu olayı nasıl çözeceğim bilmiyorum. Bana fikir verir misiniz? Dün yemekhane de yemek yerken herkes aynı masada oturdu. Cam kenarında ki masada bende arka masada yalnız kaldım. Daha sonra da giderken iyi akşamlar dedim onlar da dedi. Ama hepsi yine 4 kişi aynı masada oturuyordu bugün bu durumu söyleyeyim mi?
Hiç iş yerinde yalnız kaldınız mı? Dışlanmış gibi hissettiniz mi?
Cevapla