- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yıl1 kez karıştım o da lisede, çok ponçik insandım şimdiki gibi değildim😂 kimseye karışmazdım ama bir gün sırada ayaklarımı uzatmış oturuyorum çocuk koridordan geçerken ayağıma değdi😂 üstü kirlendi diye küfür etti bişiler söyledi bende ters cevap verince üstüme yürüdü😂 oturduğum yerden kalkmadan bacağımla tekmeyi yapıştırdım karnına🤭 geldi saçımı çekti vurmaya çalışıyo bi tokat yapıştırdı bana, bende ona vurmaya çalışıyorum tüm sınıf bizi ayırmaya çalışıyodu😂 sonra hoca geldi müdürün odasına gittik bişi olmadı tabi dönüşte tuvalete gittim saçımı basımı düzeltmeye bi baktım kızlar tuvalete yanıma koştu, başka sınıftan birileri bana vuran çocuğu dövmüş 😂😂😂 çocuk bi daha yüzüme bile bakamamıştı🤭
09 Yorumla
Soran+1 yıliyi yapmışlar nasıl vurur sana 😠
- +1 yıl
Terbiyesiz işte🥺 erkek milleti öküzzz😪
Soran+1 yılkeşke üç beş tekme atsaydın çiçeğim 🥺
- +1 yıl
kafasına kafasına vurdum 🤭🤭 elim acıdı onda da😂
Soran+1 yılhahahah narin ellerin demek ki 😂
- +1 yıl
Yok kızz ondan değil kafanın içi beton dolu olunca normal😂😂
Soran+1 yılkimin 🙄
- +1 yıl
Kafasına vurdum ya çocuğun, onun🤔
Soran+1 yılhe şimdi jeton yeni düştü bende 🥺
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılEvet karıştım. Erkek kavgasına da kız kavgasına da, kız arkadaşımı birkaç varoş dövüyordu bende araya girip kızlardan birisini dövmüştüm. Erkek arkadaşımı da korumak için duvara siper etmiştim önüne geçtiğim için yumruklardan biri bana da gelmişti.
00 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı. Lisede kavga ettim grup kavgası olacaktı toplamda 10-12 kişi karşı karşıya geldik o zamana kadar sessiz sakin görünen biriydim ama bir anda olayların içinde buldum kendimi. Kavga öncesi koçların boynuzlarını bir birine sürttüğü gibi ön bir tartışma içindeydik ben daha gerideydim bir anda çocuğun birine koşar adım yumruğu vurdum ve yere serildi. Herkes şoktaydı hem bizim taraf hem karşı taraf kavga orada noktalandı ve okulda büyük sükse yapmıştım:D Devamında sene boyu bu tip olayların içinde oldum ve okuldan 20 kişi ile beraber kovuldum:/
033 Yorumla
Soran+1 yıloo attooş sen yaşıyo musun 😂 yalnız anlatışın da hayvan belgeselinde ki adamların aslanların kavgasını anlatır şeklinde 😂
Soran+1 yılserengeti ne be 🙄 hiç duymamıştım
Soran+1 yılbabam belgesel hayranı senelerim onla belgesel izleyerek geçti ve hiç duymadığım gibi bu bilgiyi niçin benle paylaşmamış 🥺
Soran+1 yılhmm serengeti 😂 söylemesi hoşmuş ama babama söyliyim bakim bunu birazdan 😂
Soran+1 yılmehmet bey kim 🙄
Soran+1 yılo konuşan adam o mu 🙄
- +1 yıl
https://www.youtube.com/watch?v=9TNJFQqbDFw
Kel olan ses tonundan anlayacaksın sanırım
Soran+1 yılsenelerdir belgeselde duyduğum ses ya bu 😂
Soran+1 yılbabama sordum bunu serengetide çekiliyormuş belgeseller diye 😀 evet dedi bir sürü de konuşma yaptı bilgi babında 😂 o hâlde bu bilgiyi niçin benle paylaşmadın hiç dedim biliyorsundur diye düşündüm dedi ahahaha 😂😂😂
Soran+1 yılo kısmını dinlememişim demek ki 😂😂😂 zaten babam izliyor diye izliyordum sırf 😀
Soran+1 yılses fetişi 😂😂
Soran+1 yılyabancı eski filmlerde ki dublaj sesleri hep aynı kişilerdi ama
Soran+1 yılmesela bi kadın vardı her başrolü o seslendiriyordu
Soran+1 yılo dediğin yabancı filmlerde ki başrol dublajcısı ise biliyorumdur sesi
Soran+1 yılbi tane kadın vardı seslendiren o kadının adı biricik miydi neydi ya aklıma çok fena takıldı şu an 🥺
Soran+1 yılhatırladım kadının adı ‘birtanem candaner’
m.youtube.com/watch
Soran+1 yılevet ama ben bu kadının sesini çok beğenirdim
Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Hayır desem yeri var
Ben daha çok kelimelerimle insanları dövdüm
Şiddeti içimden kurarım ama tatbik edemem
Bunun dışında bana saldıran vuran kişiye bile intikam hissi duymam
Yani kramer kramere karşı durumu
Bikac ay kafamda sürekli canlanır durur sonraki zamanlarda daha az gelir aklıma
Arkasını asla aramam
Rövanşını hesap etmem
Ama bu olayı niye neden yaşadım diye aklıma tecrübelerime güzelce kaydederim
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
57Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılHayatımda kavgaya karışmadım hiç sadece lise döneminde bazen kötü kişiler olurdu sınıfta ya da okulda onlarla kavga etmiştim ilk okulda da olmuştu yani sessiz sakin olduğum için genel olarak sınıfın sessiz olan öğrencilerini sevmezlerdi pek yani karışırlardı sürekli ya da çekemezlerdi bunların dışında da kuzenlerim ile küçükken yani 14-15 yaşlarındayken bazen bizimle uğraşanlarla kavga ederdik birbirimizi korurduk çünkü her zaman bizim için yardımlaşma önemli olurdu :D yani hep destek olmuştuk bugüne kadar birbirimize..
20 Yorumla 18 yaşındayken amcam bir kavgaya karşımıştı vurdulu kırdılıydı😄 baktım adam amcam yere attı sıçradım adamın sırtına başladım yumruklamaya😂 adam dönüp sanaaa neee oluyorrrr hayır anlamıyorummm sana ne oluyorrr diye bağıra bağıra üzerime gelmişti ilk ve son kavgamdı🤭
Amaaa şidetin her türlüsüne karşıyız tatbiki ✌️
01 Yorumla
Soran+1 yıltabii ki şiddete hayırr 😀
+1 yılEvet karıştım, en ağırlarından biri ortaokuldayken sınıfa yeni gelen erkek öğrenciyi istiklal marşı okunacağı sıra sınıfta tek başıma dövmüştüm. Lisede çok fazla kavga edemedim çaylak olduğum dönem kız kavgası izlerdim sonra uzaktan eğitim mağduru olarak bu kavgalardan uzaklaştım.
10 Yorumlabüyükada da sanıyorum yıl 2005. gemiyi kaçırmıştık sahilde sabahlarız dedik. Tabii alkol de aldık, bizi yerel olan gençler dövmeye başladı. en son vapur iskelesine kaçtığımı biliyorum. hayatım da hiç bu kadar temiz ve bol dayak yememiştim. Şimdiler de böyle dayaklar yok herkesin elinde bir sopa bıçak maalesef :)
00 Yorumla
+1 yılEn yakın zamanda biriyle öyle bir durumum oldu evet. Kendisinin omuz kemiğinden, kalça kemiğine kadar epey bir kırıkları oluştu. Aylarca hastanede yattı. 😂
Mahkemelik olduk. Şahsın avukatlık ücreti olan 4.080 TL para cezası yedim, bir de 5 yıl boyunca yurt dışına çıkış yasağı aldım.
İşin içinde tahrik olduğundan ciddi bir ceza yemedim. 👀
00 YorumlaBen karıştım da havada uçanlar yumruk, tekme değil de parke taşıydı. Tam sağ kulağımın 3-4 cm sol tarafına geldi.
Bir an dünya durdu sandım. Her şey yavaşladı ve şoka girdim. Sonra hastaneye kaldırdılar. Doktor 2 cm daha sola gelse kör olabilirdin dedi. Ucuz kurtulmuşum çok şükür.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl2 kere büyük kavgayı engelledim ortasında kalabilirirdim… bir şey olmadı… lise de alman arkadaşlarım klüpte burada Türk gençlerle kavga etmişler … ben de yaşlarındayken 10 türk okul çıkışı bizi sıkıştırdı 5 kişitydik… Konuşarak halletik.. kavgayı önledim😁
1 kere Almanya’da protestolar vardı yürüyüş yapıyordu bir grup sokaktan geçerken tanıdık tanıdık biri dayak yiyordu polis insanlar orada birkaç yumruk yemiştim.
00 Yorumla
+1 yılDövüldüm ya, daha doğrusu dayak yedim. Ortaokulda anlaşamadığım bir kız vardı. Bir okul çıkışı sokağın birinde önümü kesti ve karnıma bir yumruk attı. Bir süre nefes alamadığımı hatırlıyorum. Ama hak etmiştim, ne yalan söyleyim.
01 Yorumla
Soran+1 yılvay çirkef kız
Bir defa karıştım, ama kavga etmek için değil ayırmak için, ne yaptım ettim kimse kavgadan vazgeçmedi, bende aracımda bulunan silahla bir defa havaya ateş ettim ortalıkta kimse kalmadı. Madem canınız bu kadar tatlı neden kavga ediyorsunuz dimi ;)
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bir kavga'ya karistim. Cok kalabaliklardi. Abim ordaydi. Iki kisiyi vurmak zorunda kaldim. Ama burnumdan kan dahi akmadi.
En son'da Türkiyede amcamin ogullarini arazim'den kovarken kavga cikti onlardan da birini ates ederek vurdum.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 764 cevap paylaştı.
u +1 yılOvv hem de polisli olaylı.
Ben baş roldüm kavga benim yüzümden çıkmıştı.
Bir anda kocaman cadde birbirine girdi.
Ama ben sadece seyrettim bir kenarda.03 Yorumla
Soran+1 yılnasıl oldu 😂
- +1 yıl
Beni paylaşamadılar.
O kadar da dedim durun yapmayın diye ama beni kimse dinlemedi 😂
Soran+1 yılhahaha 😂 vay pe
+1 yılKavgacı biri değilim ama üstüme yürüdüler birkaç defa ve kendimi kavganın içinde buldum. Ezdirmem kendimi asla, savunurum. Kavga haricinde spor müsabakalarında da bulunmuştum. Orada vurmak zorundayım 😅
00 YorumlaEşim nişanlıyken benim yanımda kavgaya karıştı. Neymiş nişanlısına laf atmışlar. Bende ayırmaya calışırken yumruk yemiştım ağzıma🙈 sonrası polisler, polis köpekler, ambulanslar, Aileler. Karşı taraf bıcak cekmişti. Bizden gelen polis filan dinlemedi adamlara saldırdı. Şimdi gülüyoruz
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 740 cevap paylaştı. Sandalye falan uçuşmadı 2 kere biri lisede biri askerde teke tek. Lisedekinde yeter dedim ben çocuğu bıraktım askerde çocuğu öldürecem diye elimden aldılar
00 YorumlaHemde saç başa. Saçları da elimde kaldı. Pişman değilim. Aklim hayla yapamadıklarimda. Bazı insanlar maalesef o noktaya getiriyor insanı. Minnoşluğumuz gidiyor sonra
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Kavga izledim ama hiç kavgaya karışmadım. Zaten bileğine güvenen yok gibi ya çakı ya silah bunlardan güç buluyorlar
05 Yorumla
Soran+1 yılçekirdeğini alıp izledin demek 😂
Soran+1 yılniçin almadın oysa ki tam vaktiydi 😀
Soran+1 yılbir daha olmasın 😀
- Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
u +1 yılBen kavga etmem ugrasamam bozamam hanımefendiliğimi💅
Ne demiş Aleyna baba; bırakın kazandım zannetsin zavallı. Aynen öyle.02 Yorumla
Soran+1 yılaleyna çok konuşmasın 😀
- +1 yıl
😂sozlerini severim
+1 yılKarıştım dayak da yedim vurdum da hayat işte oluyor bazen. Kız kavgası da gördüm ama ayırmadım seyrettim
06 Yorumla
Soran+1 yılniye ayırmıyon 😂
- +1 yıl
Neden uğraşayım çekirdek alıp izlemiştim 🤣
Soran+1 yılçok fenasın 😂
- +1 yıl
Huyum kurusun 😄
Soran+1 yıliyi halt ettin 😂
- +1 yıl
🤣🤣
+1 yılKimse dayak yedim demez ki 😏 herkes atmıştır.. yedim de attım da , toplu bi şekilde tinercilerle kavga etmiştik
06 Yorumla
Soran+1 yılyoo dediler gayette
- +1 yıl
Onlara bakma sen onlar yalan söylüyor 🤨
Soran+1 yılneyi 😒
- +1 yıl
Benim kafamı da allak bullak ettin 🙄
Soran+1 yılnapmışım ben ya 😂
- +1 yıl
Öyle olur tabi şimdi 🙃
Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Hayır karışmadım. Konuşarak anlaşamayan insanların arasında bulunmam uzarım hemen 😄 Kavga gürültüden hiç hoşlanmıyorum.
06 Yorumla
Soran+1 yıltabiisii 😂
Soran+1 yılvalla bende karışmadım hiç öyle saç baş ama bu karışmayacağım anlamına gelmiyor mesela günün birinde erkeğime asılan bir kadını kendi gözlerim ile şahit olursam işte o zaman o kişiyi yolarım diye düşünüyorum
😂
Soran+1 yılbu kadar gamsızlık 😂
1 kez evet, fena yırtmıştım kızı. Sadece bir kez sabrımı taşırdığı için. Yoksa hiç kavgacı değilim sabırlıyım affediciyim
06 Yorumla
Soran+1 yılsebep neydi peki 😂
Soran+1 yılkeşke bende lisede birisini dövseydim ya anım olurdu 😒
Soran+1 yılolsun gideydim dövdüm lisede derdim en azından 😂
Aile & Toplum konusunda 520 cevap paylaştı. Erkeksen ve Türkiye'de yaşıyorsan bir yerde maalesef denk geliyor. Lisede ve mahallede çok kavga olurdu. Onun dışında aptalca nedenlerden kavga etmezsen yoluna bakarsın.
00 Yorumla
+1 yılBöyle bir kavgaya katılmadım. İşimi kitaba göre yaparım. Karşı tarafın canını otoritemi kullanarak yakarım.
06 Yorumla
Soran+1 yılo neymiş ule 😒
- +1 yıl
Her doğru her yerde soylenmez. Anlayacağını düşünmüştüm...
Soran+1 yılanlamadım 🥺
- +1 yıl
Sağlık olsun 😄
- +1 yıl
https://youtu.be/ErL3WQAGaUc arkadaş enişteci
- +1 yıl
Ne motokuryeyim ne enisteciyim...
+1 yılBi kere lisede çocuğun biri gözüme vurmuştu kavga ederken onu çok iyi hatırlıyorum, genelde kavga etmeyi sevmem kaçarım kavga çıkma ihtimali olan yerlerden
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılİki hafta önce biriyle tam kavga edecekken kuzenler benden önce daldı adama. Benim yüzümden dayak yemesin diye kuzenleri sakinleştirmek bana kaldi
018 Yorumla
Soran+1 yılnasıl oldu bu olay 🙄
- +1 yıl
Düğün konvoyunda magandanin biri öne geçebilmek için bir anda önüme kırdı nerdeyse kaza yapiyorduk. Gideceğimiz yere varınca biraz sert şekilde uyarınca yakamdan tuttu bende onun boğazından sıkınca uzaktan bizi gören kuzenim kosarak adama bir yumruk attı ve adam yere düştü öteki kuzenim de bı tane vurdu ağzı burnu kan içinde kaldı. Adamı daha fazla dovmesinler diye kuzenleri ben uzakladtirdim
Soran+1 yılbu ne sahiplenen kuzenler ya 😂😂
- +1 yıl
Aşiret paket😀
Soran+1 yılaşiret mi 😱😂
- +1 yıl
Kalabalık aile diyelim
Soran+1 yılaşiret misin gerçekten 😂
- +1 yıl
Evet. Neden tuhaf geldi sana🙄
Soran+1 yılbilmem aşiret hiç bilmem ömrümde 😂
- +1 yıl
Kalabalık aile diye kalsın aklında 😉
Soran+1 yılçok ürkünç 😂
- +1 yıl
Nesi ürkünç be. Ziyadesiyle neşeli oluyor. Mesela hiç arkadaşsiz kalmıyorsun😀
Soran+1 yılbizim de arkadaşlarımız var aşiret değiliz ama 😂
- +1 yıl
Kaç tane yakın arkadaşın varki 3 veya 5 tane. Ama bizde öyle değil. Benimle sadece aynı yıl doğan 5 aynı ay doğan 2 aynı hafta içinde doğan bir kuzenim var😎
Soran+1 yılsanki elli tane kuzenin var gibi söylemen yok mu bir de 😂
- +1 yıl
Evet var. Hatta daha fazla var
Soran+1 yıltamam güle güle kullan kalabalık kuzenlerini 😂
- +1 yıl
Teşekkür ederim ☺️
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılYok karışmadım banane birbirlerini yesinler...😄
11 Yorumla
Soran+1 yılaferin 😀
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. O kadar düşündüm taşındım ben hiç kavga etmemişim yav. Gidip birilerine mi sataşsam acaba
06 Yorumla
Soran+1 yılyapma bence 😀
Soran+1 yılya burnun kırılırsa 😀
Soran+1 yılniçin ya 😂
+1 yılAskerde oldu en son bir 7-8 yıldır belaya catmadık cok sukur.
02 Yorumla
Soran+1 yılaskerde nasıl oldu yahu
- +1 yıl
Üst devreler Mektubumu karıstırdılar bende tüm karakolu karıştırdım..
Aile & Toplum konusunda 325 cevap paylaştı. bi okadar attık bi okadar yedik bi okadar da kaçtık :)
02 Yorumla
Soran+1 yılerkekliğin %90 ı kaçmak derler öyle mi 😂
- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılHayatımda hiç kavgaya karışmadım naif uslu sessiz sakin biriyim ben 😜
04 Yorumla
Soran+1 yıltamam çok inandım sana 😂
- +1 yıl
Rica ederim
Soran+1 yılneye rica ediyorsun 😂
- +1 yıl
Çok inandığın için
+1 yılSayısını unuttum diyebilirim dayakda yedim dayakta attım cahillik işte sinirli bir yapıya sahip olmamamdan kaynaklı
00 Yorumla
+1 yılBarmenlik yaptığım için, kavgayı ayırıyım derken yumruk bana geldi bende kavgaya girdim dudağım patladı sadece.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 825 cevap paylaştı. Karışmış gibi yaptım diyelim😅
03 Yorumla
Soran+1 yılo nasıl kız 😂
Soran+1 yıl😀😀
+1 yılYoo sadece küçükken birinin saçını yolmuştum bu kadar
01 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂
- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılBir kere ne olduğunu anlamadan kalmıştık ortada daha doğrusu ayırmak için girdiğimiz kavgada oklar bize dönmüştü 😄😄
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Erkek olup da sence kavga dövüş yapmaması mümkün mü mümkün değil tabi ki😄
04 Yorumla
Soran+1 yılbilmem 🤷🏻♀️ 😀
Soran+1 yılneden 🙄
+1 yılKarıştım çoookkk şimdi akıllandım geri kaçıyorum 😂
09 Yorumla
Soran+1 yılsen dayak etmişsindir diye hissediyorum 😂
- +1 yıl
Haha sen öyle san :)) sinirlendiğimde gör beni kafes dövüşü videosu çekimde gör
Soran+1 yılinanayım mı acaba ahahahhaha 😂😂
- +1 yıl
Ben dayak yemedim hiç 🕶️
Soran+1 yıluydurma yemişsindir sen 😂
- +1 yıl
Evet askerde komutanım suratıma tekme attı 😬 komutanım olduğuna dua etsin 😂
Soran+1 yılhe komutanın olmasa dövecektin yani 😂
- +1 yıl
Dua etsin 😐 bide 20 senedir takipleşiyoruz gittim beni döven adamı takip ediyorum
Soran+1 yılahahaha saf 😂😂😂
+1 yılÇok karıştım. Hemde aşırı büyük kavgalardı. Sallama satır çekilecek cinsten.
04 Yorumla
Soran+1 yılniçin peki
- +1 yıl
Çoğu saçma sapan şeylerdendi. Kimiside gasp etmek isteme veya haraç meselesi filan.
Soran+1 yılonem o neymiş vay be
- +1 yıl
Onem o neymiş? Derken 😀
Çok kez karıştım. Dövdümde dövüldüm de gereksiz şeyler.
029 Yorumla
Soran+1 yılçok gereksiz gerçektende
Soran+1 yılanlatsana
- +1 yıl
Babam memurdu tayin tayin üstüne. Her gittiğim yerde yalnızdım. Ezmeye çalıştılar her seferinde. Buna ilk okul zamanlarından beri maruz kaldığım için hep kendimi ezdirmemek için mücadele ettim ben hayatımda. Lise yıllarımda daha büyük olaylar yaşadım. Bir kızı severdim hoşlanırdım mesela konuşmak isterdim, şimdiki nesil gibi bizim dönemimizde maalesef yoktu bu faceebooklar instegramlar o zamanlar tuşlu telefonlar vardı msnler vardı onuda o kişi verirse alırdın. Malum böyle olunca kıza not bırakırdım ya da yüzüne gidip söylerdim. Daha sonra bir bakmışım o kızı seven çocuğun sülalesi mahallesi beni dövmek için gelmiş. Kimsem yok. Yardım çağıracağım tek arkadaşım yok. Hep bunun gibi şeylerle mücadele ettim. Herkes yalnızım diye ezebileceğini düşündü beni. Kimsede ezemedi. Çok anım var ya böyle.
Soran+1 yılhakikaten biz lisedeyken yoktu instagram vs 🥺
Soran+1 yılay evet ya ne günlerdi onlar 🥺
Soran+1 yılevet özlendi o günler
Soran+1 yılkeşke 18 yaşıma dönsem
Soran+1 yılçok net hem de
Soran+1 yılokuldan kaçardık korka korka 😂
Soran+1 yılay evet ya 😂 hahahay ben babama yakalandım bir kere 😂
Soran+1 yılya babam beni çok korkutuyodu ya her yerde eli kolu vardı okulda disiplin kurulunda ki hoca bile arkadaşıydı her yerden arkadaşı çıkıyordu 😂
Soran+1 yılkeşke biyümeseydik :/
Soran+1 yılbende biliyor musun 🥺 büyümek için ne çok acele etmişim ya
Soran+1 yılayyy evetttt ya 🥺 beni eskiye götürdün resmen çocukken akşam ezanına kadar sokaklarda hep oynardık
Soran+1 yılevet annem bağırırdı hadiii eveee derdi sonra baktı gelmiyorum babannn çağırıyooo 😂 anında evde olurdum
Soran+1 yılbu kadar nostalji yeter 😂
+1 yılHayır hiç olmadı. Sporda müsabaka oldu o kadar. Oda güreş müsabakası 😄
03 Yorumla- +1 yıl
? O da
Soran+1 yılgüreş mi
- +1 yıl
Evet
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılÇokkk kavga ettim anca yaşim oturdu sakinledim ama hâlâ da haksizlik görürsem müdahale ederim dayak pek yemedim ama istisnalar hariç
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılAraya girdim ama şahısla burun buruna gelmedim
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 362 cevap paylaştı.
+1 yılOooo hemde defalarca hatta bir kizin saçi elimde kalmisti😅😅
00 Yorumla Kah dövdük kah dövüldük ama ölmedik, bir gençlik ölümü saklı kaldı bende
00 Yorumla
+1 yılHayır o tarz bir kavgaya karışmadım ama çiğdem çitleyerek izlemişliğim var sjsjjs
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 437 cevap paylaştı. fazla kez karıştım dışarıdan gören hiç beklemez ama göründüğüm farklı bir davranış şekli var
00 Yorumla
+1 yılKız kardeşime birey biri boncuk gibi bişi atıyordu yapma dememe rağmen devam etti bende daldım
01 Yorumla- +1 yıl
Birey değil çocuğun biri
+1 yılKarismak istemiyorum ama illa katicakkar beni
00 Yorumla
+1 yılNe baktın kavgasına girdik, karşıdakilere dayağımızı attık ama en son sallamalardan kaçıyorduk 😅
00 Yorumla
+1 yılBen G. O. P da buyudum sayisiz kavgalara girdim dayak yemeden atmayi ogrenemessin sokakta kavga tehlikelidir bu heycanli 😎👉
00 Yorumla
+1 yılOhoooo
hem çok dayak attım
çokta dayak yedim 😂😂😂
017 Yorumla
Soran+1 yıl😀
- +1 yıl
Sen hiç karıştın mı
Soran+1 yılhayır 😀 ama tartışmaya karıştım sözlü 😂
- +1 yıl
Sonu nasıl oldu?
Soran+1 yıltabii ki ben kazandım 😂 en son giderken kess kes kapa çeneni fena olur diye gidiyordum 😂
- +1 yıl
Giderken daha göz korkutuyorsun 😂
Görmek isterdim 😂😂😂
Soran+1 yılkimsenin o halime denk gelmesini istemem 😂 dakikada 25 tane kelimeyi art arta sıraladım sesimin volümü desen ortalığı inletti ama çok pişmanım ya o kadar hem de
- +1 yıl
Neden pişman oldun ki 😂
Soran+1 yılne bilim ya işte 🥺 keşke sakin kalsaydım
- +1 yıl
Daha ne huyların var bakalım
Soran+1 yılne huyum olacak ya kafa bak sanki diğer huylarımı öğrendiniz de 😂
- +1 yıl
Anlat o halde 😂
Soran+1 yılkendimi anlatmayı sevmem 😀
- +1 yıl
Yaşanmak mı istersin
Soran+1 yılyok onu da istemem
- +1 yıl
Ne istersin
Soran+1 yılhiç bişey 🙄
Aile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. ağzımızın tadı kaçmasın alı rıza bey
01 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂
+1 yılTeke tekte yere serdim
03 Yorumla
Soran+1 yıluydurma 😒
- +1 yıl
Evet yaptım yalan mı söyleyecem, sandalyede oturuyodu altından çektim yere serildi işte
Soran+1 yılhahahahahha çatladım 😂
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılHiç tarzım değil ya ben lafımı söyler geçerim
06 Yorumla
Soran+1 yılsen yaşıyo musun kız
- +1 yıl
Yaşıyorum yaşıyorum 😊nasılsın
Soran+1 yıliyiyim elhamdulillah bu günüme , sen nasılsın? :)
- +1 yıl
Çok şükür 😊 geçmiş bayramın mübarek olsun
Soran+1 yılteşekkürler canım seninde mübarek olsun :)
- +1 yıl
💐💐
Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Kavgaya karışmadığımız gün yoktu :D
01 Yorumla
Soran+1 yılhadi ya
- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılTaa çocukkene dövüşürdüm boyna
09 Yorumla
Soran+1 yılmisketlerini mi çalıyorlardı yoksam 😂
- +1 yıl
Yediririm valla
Soran+1 yılkimee 😂
- +1 yıl
Çalmaya kalkana :d
Soran+1 yılaman ben hiç misket oynamadım bilmemek 😂
- +1 yıl
Bilme boş ver 😂
Soran+1 yıltabii sen bildin de ne geçti eline he 😂
- +1 yıl
Anı geçti bir sürü :D
Soran+1 yılpüff misketle ne anısı ya 😂
- Aile & Toplum konusunda 520 cevap paylaştı.
+1 yılHayır hiç işim olmaz öyle şeylerle
10 Yorumla Kavga eden birisi değilim ama karismisligim vq r
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılYok hiç olmadı ödölxöwlcl
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılYok korkumdan karışmadım
00 Yorumla - Devamını Gör (31)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer