49 yaşındaki annemin çalışması sizce kötü mü?

Çok sosyal ortamı olan bir kadın değil babamla boşandı. Kat görevlisi orada arkadaşları var onları çok seviyor araları iyi çalışmasa evde sıkılır gibi geliyor zaten yaşını gösteren bir kadın da değil ben çalışmasına çok üzülüyorum ama elindemden bir şey gelmiyor sizce kotu mu evde olursa her şeyi kafasına takar gibi sizce
49 yaşındaki annemin çalışması sizce kötü mü?
Cevapla