İlgi yok.
Kınıyorum sizi saygılar.. :))
Duyduğuma göre cehennemde yeşil alan varmııııııış.
3.bp.blogspot.com/.../tayyip_erdogan_kizgin.jpg
Vardı taze bitti, deriz. Yer belki :))
Mahsum gibi gorunupte tır gibi çarpan herkes cehennem olsun😁😁
Cehennem bile çok onlara.. :))
Kıl oldum hepsine seni seçeceğim bundan böyle.. :))
Yoo hiç öyle demedim ama bana uzak Allah'a yakın olsun dediklerim oldu
Ben onu diyemedim. Nasıl sinir ettilerse beni.. :)
Cevap
5Cevap
öyle birşey demedimde baş belası şeytan var ama onunda nereye gidecegi belli lanetlendi zaten herkez dinine göre yasasa şeytana huzur kalmaz saptırmak icin elinden geleni yapıyor şeytan
Ama kanmamamız için irade vermiş Allah.. İnsanlar nefsine yenik düşmese, Şeytanın da suçu yok.. :)
Çok dedim :D
soruların güncellemende dediğin gibi ilgi çekmiyor :D
Evet ilgi gösteren de hakaret etti..
İlgisini çektiğim üyeler yeter bana, gerisi cehenneme direk olsun.. :D :D Şaka, tabiki..
Teşekkürler cevap paylaştığın için :))
Sen sorunu cavaplamayanlar için de cehennemlik diyorsan desene biraz önce direk döndüm :D
Allah'ın sevgili kukuymuşsun :))
yaptığın doğru değil ama :) bundan sonra sorularına muhtemelen özgür irademle cevap vermiyeceğim :D
Tamam ben seni soruma etiketleyeceğim. Özgür iradeni soruma çağıracağım :D
Anlaştık :D
bikaç kişi var kavga ettiğim yolda görsem gene kırarım kafalarını :D
Yakışır trabzonluya.. :)
Zorla cevaplattım. Teşekkürler :))
yok estagf :D görmüş olsam cevaplardım hemen sadece yol gosterdın dıyelım :D
Eyvallah :D
ne demek herzaman :D
Benimle uğraşan insanlara derim hep :)
Allah onları bildiği gibi yapsın, hep.. :)
Benden uzak olsunda nereye giitttiği umrumda değil
Cehenneme gitsin yoksa ben rahat edemem. :))
Teşekkürler cevap paylaştığın için :)
Valla nerde oldugunu bilio düşünmek istemiyorum sonra merak edip gidip bir bakarım:)
Çok sıcakmış oralar ama.. :D
İşte bende soğuğum biraz nerde oldugunu bilmek istemim:)
kız arkadaşım var. aldattı
Geçmiş olsun..
Cehennemin dibine kadar yolun var, dediğim oldu..
Teşekkürler cevap paylaştığın için;)
Bunu mevlanamı söylemiş amünyüm
Cennetlik hasbam
Türkçe mealini alabilir miyim bu cümlenin?
vardır birileri
Muhakkak.. :D
@bütüninsanlar
@tümhepsi mi? Biz de dâhil mi? :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar