Güncellemeler
+1 yıl
Anket sonuçlarına göre erkekler bayramı daha çok seviyor. Beklediğim bir sonuçtu zaten. Bayramın eziyetini çeken kadındır. Erkek yiyip içip oturuyor. Bayramı tabiki de sever. Kurban Bayramı'nda kesimle falan ilgileniyor sadece o kadar. O eti paketleme, doğrama ve pişirme işi yine kadına kalıyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Severim
Sevmiyorum ya. Ona git buna git onu ara bunla konuş bayramlar. Misafiriydi, hizmetiydi pff. Kuru kuru yorgunluktan başka bir şey değil.
Hem seviyorum, hemde sevmiyorum. Bayram günleri hizmetçi gibi oluyorum misal
Bayramla ilgili pek güzel anım yok. Normal bir gün.
Bayramları bayram olduğu için değil de tatil için bahane oluyor o yüzden seviyorum.
eskiden çok severdim şu an fark etmiyor herkes farklı şehirde bayramlaşma vs yok
Kız yüzünden hiçbir şeyde tadım tuzum kalmadı sağolsun.
Anne sülalesini sevmiyorum ben
Yarısı yavzsak amwq
Önceki bayramların tadı tuzu kalmadiki şimdiki bayramlar normal gün gibi bayrammı seyranmı belli değil
Her samanki gibi geciyo
Deliye her gün bayram 😅
Tatil oluyor diye seviyorum
her gün bayram olsun
Herkesin bayramı yaşama şekli farklı. Siz de tatil olarak algılayanlardansınız sanırım
evet çalışan bi tatilci
İyiymiş