Bayramı seviyor musunuz, nasıl geçiyor?

Evet çok seviyorum
Hayır hiç zevkli değil. Nefret ediyorum.
Fark eden bir şey yok. Her zaman ki gibi geçiyor.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Anket sonuçlarına göre erkekler bayramı daha çok seviyor. Beklediğim bir sonuçtu zaten. Bayramın eziyetini çeken kadındır. Erkek yiyip içip oturuyor. Bayramı tabiki de sever. Kurban Bayramı'nda kesimle falan ilgileniyor sadece o kadar. O eti paketleme, doğrama ve pişirme işi yine kadına kalıyor.
Bayramı seviyor musunuz, nasıl geçiyor?
Cevapla