Kendimi bırakma ve birşeyleri sürekli sıfırlayıp başlangıç yapıyorum sizce neden oluyor bu?

Yani bir anda iyi tam hissederken mod düşüklüğu depresyona girme sonrada ben hayatımda yaşadığım tüm olay ve olguları sıfırlayacağım diye yeni bir başlangıc yapma ve bu döngünün gün içinde defalarca tekrarlanması?
Kendimi bırakma ve birşeyleri sürekli sıfırlayıp başlangıç yapıyorum sizce neden oluyor bu?
Cevapla