Erkekler neden bayramda eşinizin aile tarafına ayrımcılık yapıyorsunuz?

Benim annemle babam kaç yıllık evliler ve hâlâ babam anne tarafına karşı az zaman ayırmaya ama kendi tarafına çok zaman ayırması yaptığı ayrımcılık beni çok sinir ediyor bir tek bizde değil evli olan kız arkadaşlarımın eşleri de öyle yapıyormuş.
Zaten nedense erkekler evlenince aile tarafına bu kadar düşkünlesmelerini anlamıyorum evlenmeden önce hiç görmediğimiz tavırları evlenince görüyoruz ( ben evli değilim ama çevremde gördüğüm bu yani) hele özellikle bu bayramlarda girdikleri tavırları hiç anlamıyorum böyle yapınca bir şey diyince biz kötü oluyoruz birde.
Erkekler neden bayramda eşinizin aile tarafına ayrımcılık yapıyorsunuz?
Cevapla