Ablamın 11 yaşındaki oğlu dün akşam bizde kaldı zaten ara sıra hep kalıyordu. Neyse işte saat 9 dan beri beni çağırıyor abla kalk diye , çocuğun da açlığa tahammülü yok biraz da kilosu var diyetisyene gidiyor şu an neyse ordan anlayın yanii.. sonra 10 a doğru geldi ben eve gidiyorum diye niye dedim çağırdım kalkmadınız annemi aradım gel dedi falan yaptı. Bende kızdım ya kaan dedim açta açıkta mı bıraktık seni oğlum. Aç dolabı iki atıştır sonra bi kalkınca yine yersin. Öldün mü açlıktan dedim. Zaten annem de 10 da kalkan birisi bak mesela şu an kahvaltı ettik bile. Ne bu acele de gidip anneni arıyorsun..
Neyse gitmek istiyorsan git dedim , uykumun da içine etti sağolsun. Sonra gelmiş bana diyor ki annemi aramadım aslında mesaj attım gel yazdı diyor. Tamam oğlum annen gel dediyse git dedim bende. Kimseye yalvaramam yani. O gittikten 10 dk sonra annem kalktı kaanı sordu gitti dedim kadın bile şok oldu. Biraz uykum vardı kalkcaktım zaten dedi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer