Fakir muhafazar bi ailede büyüdüm. Lise yıllarımda çekingen içine kapanık çocuktum
çok zorluklar çektim. Liseden sonra 4 senedir çalışıyorum. Hayatım ev ve iş arasında ha bide spor salonu , çevremde hiç arkadaşım yok hiç sevgilim olmadı utangaç biriyim heyecan ve sosyal tecrübelerim olmadığından biseye sap olamadım. Olmuyor yani maalesef işyerinde bu durumu bildikleri için beni dışlıyorlar. Ne zorluklar yaşadığımı bilmiyorlar sanıyorlar ki herkesin hayatı kendi hayatları gibi. Herneyse olmadı yani arkadaşlar topluma karışamadım ya da ben mi abartıyorum bilmiyorum
daha çok hobi edinmeye çalışacağım sizlerimde önerisi varsa paylaşabilirsiniz teşekkürler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer