Fazla param yok, zengin üniversite arkadaşlarımın partisine ben de gitmeli miyim?

Tıpçıyız fakültemizde çok güzel kızlar bile var fakat ben onların ortamına giremiyorum. Fakir biri olduğum için, parti için alınan takım elbise için bile param yok sizce ben fakir olup sosyalleşemediğim için üniversitenin güzelliklerinden mahrum kalmış oluyor muyum? Sizce ne yapmalıyım

Fazla param yok, zengin üniversite arkadaşlarımın partisine ben de gitmeli miyim?
Cevapla