Annem tuvaletin sifonunu çekmiyor bu hastalık mı?

Yaşım ilerledikçe annemin hareketlerinin hiç normal olmadığını anlıyorum biz 3 kişilik bir aileyiz şu an ben çalışmadığım halde evimize 40bin ortalama para giriyor evde bizim. Annem tasarruf etmek adına lavaboda ışığı açmıyor ve küçük abdestini yaptıktan sonra sifon çekmiyor. Sıvı sabun sadece büyük abdestten sonra kullanıyor. Tek öğün yemek yemeye çalışıyor. Benden ve babamdan kısmıyor. Ama mesela bana evde duş alma spor salonunda al dediği olmuştu. Bu cefakarlık ya da fedakarlık mı cimrilik mi? Bütün anneler mi böyle? Bir de dışarı çıktığımda ne içtin fiyatı ne kadardı diye muhakkak sorar. Sormadığı olmamıştır.

Annem tuvaletin sifonunu çekmiyor bu hastalık mı?
Cevapla