Arkadaşlar ben 6 7 yıllık erkek arkadaşımın annesi ile tanıştım. Teklifsizce telefon açıp annemi ve beni ne zaman aileler tanışıyor diye sıkbogaz ediyorlar. Oğulları bizim yasadigimiz ile gelecek diye sitem icindeler. Mesela iki gün geldiler ikinci gün biz baş başa oturamadik AVM ye bile geldi ve diğer oğullarına alışveriş yapıp neye elimi atsam kotuledi. Eşya almaya annen gelir mi yok bize danışırsiniz artık gibi seyler söylüyor. Ben de okumuş etmiş bir insanım hiç çekemem karakterim de müsait değil. Erkek arkadaşım cevap verme onlarla konuşma bana söyle diyor söyleyince de inanmamak için elinden geleni yapıyor. Ayrılma raddesine gelince de bırakmam etmem diyor. Çok yüksek maaşı var ama iki yılda çok komik bir tutar birikmiş onu da düğün zamanı bozar payı alırız diyerek aile ile ortak araba almış karşı çıkmama rağmen. Hem bu paralar nereye gidiyor hem bu tavirlarin sonu ne hiç bilmiyorum. Bu süreçleri yaşayan birileri acil fikir verebilir mi
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kaynana adayını değil de sen eş adayını çözebildin mi ki? Çünkü her şeye bu kadar geride duran ve annesine bu kadar bağlı olan birine karşı nasıl hayat birleştireceksin. Anneye bağlı olunur sevgi, saygı da ancak kişi bireydir ve kendi kararlarını verebilir.
Söyledigim zaman inkar ediyor herkes ederi kadar diyor ama kendi illerinde bile bulunan mağazada annesinin peşinden gezip günümün içine ediyor. Babamla tanışmak için baskı yapıyorlar artık çıkmaza girdim
Yol yakınken yol almak mantıklı değil mi sence de? Çok sevsen de böyle insanlarla bir ömür geçirmek ne derece mantıklı sence...
Emeklerime yazık mı olur pişman mı olurum diye düşünüyorum sadece. Bu konu hakkında kendisi ile konuşacağımi söyledim bana ilgili davranarak gözümü boyamaya çalışıyor. Elime geçen her kuruşla laf etmesinler diye mutfak eşyası alırken kesinlikle onun attığı paraları ertesi gün geri gönderirken böyle muameleler ve sonrasında manipüle edilmek zoruma gidiyor. Bı de işsiz kaldım o yüzden sağlıklı karar alabiliyor muyum diye tanımayanlara danışmak istedim
Valla sağlıklısı ya da sağlıksızı yok bunun. Manipülasyona uğruyorsun bu net zaten de ben söylemek istemedim. Ancak görüldüğü üzere... Hayatına bu kadar müdahale edilmesi, senin kararlarını bu şekilde yapmaları falan hoş değil.
Yani hani anlamasaydim da mutlu olsaydım keşke her şeyin farkında olmak ama 7 seneyi silmek zor. Benim ailemin de ayıptır söylemesi durumu kötü değil ama araç kredisi ödeniyor. Çok büyük bir boşluğa düşerim haksızlık mı yaparım kul hakkı mı diye düşünüyorum
Ya hanımefendi insanlar otuz yıl evlilik sonrasında boşanıyor. Sizin hakkınızda ayet mi var ya o ne demek o kişiyle evleneceksiniz diye boşluk illa ki olur da gerisini bilmiyorum tabi bence doğru değil bu
Yok tabi ki. Teyzeme anlatıyorum istiyorsa senin dediklerini yapsın seven bekler yapar diyor objektif biri zaten ama akrabam diye mı söylüyor bilemedim. Anneme babama söylesem zaten pek hoslanmiyorlar asla unutmazlar arkadaşım kendisi de benzer durumda. Dışardan insanlar olsa ne yapar ne düşünürdü onun cevabını arıyorum ondan başlık açtım. Teşekkür ederim fikirlerimiz aşağı yukarı aynı 🌺
Olması gereken o zaten. Tamam mesela her dediğimiz yapılmaz benim bir ağırlığım vardır mesela. Ama ona göre hareket ederiz ben bir adım ona giderim o bir adım gelir ortada buluşuruz yani. Daha en başından bir şeyler yanlış ise siz yıllar boyunca aynı yatağa yastığa nasıl baş koyacaksınız. Rica ederim umarım mutlu olursun ya ilişki çok uzun süreli, ayrılmak çok zor ama önünde daha belki 50 yıl var öyle düşün 🌹🌼
Tabi ki ben hak konularına çok düşkünüm hakkını yememeye calisiyorum. Elime üç kuruş geçse ya ona harcıyorum ya ev için eşya alıyorum. Arabasının bilmemnesi bozuldu buraya gitti geldi cebi sıkışmasın diye altınım vardı verdim. Afedersin ayağımdaki donun rengini annesine yetiştiren 28 yaşında insan olabilir mi? Kurum avukatligi sınavlarına vs hazırlanırken fazla arkadaşım da kalmadi başınızı sisirdim hakkınızı helal edin lütfen yolunuz iyilerle kesissin
Ya hangimiz düşkün değiliz ki? Benim için bir kadın fedakarlık yaparsa ben de onun için yaparım. Çünkü o bunu hak ediyordur. Ya senin gibisi ne iyi... Oha ciddi misin sen? Bu iğrenç bir şey. Bana özel olan bir şeyi anne neden biliyor. Oldu özel vakitlerinizi de anlatsın oldu olacak. Olmamalı bence. Çünkü bu normal değil ve aşağı yukarı benimle yaşıt bir insan kendimden utandım bir an. Neyse... Estağfurullah olur mu öyle şey ya. Anlatmak istersen anlat daha da ben dinlerim. Arkadaşın yoksa bile burada ben varım dinlerim. Hakkım yoktur da olursa da helal ederim. Senin de öyle hak ettiğini bul artık ve güzel yüreğine yakışan kişiler çıksın karşına
Yani şöyle ben kurum sınavını kazanınca bir mont beğenmiştim 1900 TL idi. Yarı yarıya birleşip hediye olarak almıştık. Elimi ona benzer bir şeye attım oğlu lavaboda laf olsun diye. O da siz öyle bı mont almışsınız oğlum sana almış noldu falan dedi ben de para birleştirdik uygun ayakkabı bulamadigim için giymedim dedim. Aracının arkasında otururken de altını koltuk arkası cebe gizledim memleketine dönünce de ordan al dedim. Dişlerim çürüdü mülakat döneminde çok sıktığım için iyice göçmüş gidip devlette yaptırdım parasını da uc gün sonra pazartesi geri gönderdim. Annem ameliyat oldu teyzem eşinden ayrıldı üzgün çocuğa bakmak lazım oluyor ona bakıyorum bazen. İşsiz de kalınca çok üzüldüm ama beni aramadilar ota çöpe ararlar
Siz de derdiniz varsa anlatabilirsiniz çok kendime faydam olmadığına bakmayın dışardan iyi tavsiye veririm 😅
Niye hediyeyi birleşip alıyorsunuz ki ya bir de maddi durumu iyi diyorsun... Maddiyata düşkün bir hanımefendi galiba kendisi. Yani sana verilen değeri anlaması ve en azından annesine bak böyle olmuş ara kızı bir belki seninle konuşmak ister gibisinden şeyler demesi gerekirdi ya. Sana verilen değer işte...
Haahah teşekkür ederim düşünmen yeterli 😂 Olursa bir gün anlatırım tabi. Benim yapım gereği pek anlatıcı değil, dinleyici tarafta yer alıyorum 😂
Ben üzgünüm açmam diye aramamislar disime kanal yapınca aradılar ama otoparkta. Yazık kiymadim çok pahalı bir mont zaten bende de vardı birleştirdim. Bana bişey alınsa kullanmak nasip olmuyor lanetleyip mı aliyorlar nedir. Değişikler yani kızının ehliyeti ile hava atıyor benim ehliyetim yok ama arabam var sınavlara hazirlanmam diye almıyorlar çıkıp diyor ki oğlum alsın. Oglunuzdan ayrılırsam ömür boyu onun aldığı şeyi mı kullanacagim diyorum o da doğru diyor. İlerde evlenirsek airfryer alırız diye bı bütçe ayrılmıştı onun ikramiyesinden onu bile yok etmişler 🥲
Anneni niye karistirmak istemiyolar bisey var bence kafalarinda iyi dusun tasin
Biraz kompleksli gibiler. Bizim ailede kadınlar komple okumuş onlarda erkeğe iyi davranip her şeyini somurelim kafası var
Cok hayatina mudale ettirme akilli bi kiza benziyosun
Teşekkür ederim 🌺 Ben de oğluna kızıyorum ben çalışicam hizmet edemem arada bı sen yapacaksin diye kadın iyice kinleniyor ama pasif sadece anne masumiyetine sığınıyor
ilginçmiş bir durum