Ölüler evine gelir ailesini görür mü, dua edersek bizi duyar mı?

Dedem 9 gün önce vefat etti. Beni büyüttü babam gibidir. Öleli beri kendimde değilim sürekli aklımda. 40 gün yoğun bakımda entubede kaldı. Son kez vedalaşamadım konuşamadım. Uyku halindeyken kalbi durdu öldü. Son kez konusamamam beni yiyip bitiriyor. Sürekli dua okuyorum beni duysun görsün istiyorum. Duyuyo mudur geliyo mudur yanıma. Bu konuları bilen biri var mı. Çok kötüyüm.

Ölüler evine gelir ailesini görür mü, dua edersek bizi duyar mı?
Cevapla