Karı ve koca birbirleriyle baş başa kalmalıdır ki alışsınlar birbirlerine. İşte bu yüzden yeni evli çiftler yalnız bırakılır. Bir hafta bile az olabilir ziyaret etmek için. Onlar çağırmadıkça gitmemelidir yakın zamanda evlenen bir çiftin eline.
Ben hemen gitmezdim ayni benim için yeni evlendikleri için zaman vermek gerekiyor direk gitmek rahatsızlık verebilir zaten yakınlığa göre de değişir yani gitmeden önce konuşuruz ne zaman gelebiliriz siz ne zaman müsait olursunuz gibisinden o zaman karar alır ona göre giderdik ama çevremde zaten evlenen kişi yok şu an arkadaşlarım da zaten sanaldan var sadece
Hemen gidilsin, 2-3 gün sonra tüm ziyaretler yapılıp bitsin ve yalnız bırakılsınlar. Bu süreçte çift birbirine alışsın, koklaşsın, cilveleşme olsun. Kız ilkkez yapacaksa korkusu geçer, sakinleşir, kabullenir.
Bence gidilmemeli en az 1 ay ilk 2 hafta balayında olurlar zaten onun yorgunluğu bir birbirlerine alışma 2 kişi de çalışıyorsa iş yorgunluğu derken saygısızlık olunur düzenleri oturması lazım kaçmıyor kimse ama büyüklere laf anlatmak geçirmek zor
Kesinlikle gidilmemeli ama bu tarz geleneklerde bizim mesela gelin hanım düğünün ertesi günü kahvaltı hazırlar dayılar amcalar herkes takısını hediyesini bişeyini alır gider. Bi kahvaltı ve el öpme seremonisi sonra herkes evlere dağılır
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben Hemen gitmem hemen gitmek ayıp olur yeni evli çift baş başa vakit geçirmek ister düğün sonrası dinlenmek ister en az 1 hafta sonra giderim