Uzaktan tanıdığım erkek arkadaş sizce dalga mı geçiyor?

36 yaşında bir bayanım.1 yıldır sosyal medyadan yazıştığım biri var. Fakat genelde o yazar. Bir kere yanımda dolmuşta bir kadından tel geldi. Kadına çocuğu bıraktın mı dedi. Bende sorunca arayan ablamdı. Engelli çocuğa bakmayı bırakmış onu sordum dedi. İşyerine işim düşmüştü ordan tanıştık. Tel nosunu filan vermedi bana. Bana bayramda dışarı çıkarsam haber veririm dedi gelmedi. İşyerine gel haber veririm sana dedi. Yine ses yok. Konsere geleceğim dedi. Gelmedi. En son ben dışardayım parktayım dedim gelirsen beklerim dedim. tamam dedi. Ben eve geçeceğim diye mesaj yazmış. Sosyal Medyadan da fotolarımı beğeniyor öpücük atıyor. Evine çağırdı gitmedim. Sizce oyun mu oynuyor? Yani ben bu konuşmadan bişey anlamadım arkadaşlar.

Uzaktan tanıdığım erkek arkadaş sizce dalga mı geçiyor?
Cevapla