Hayatımın kararı bu ama nasıl işin içinden çıkacağım?

18 aylık bebeğim var. 8 aylık da hamileyim. Eşimle evliliğimiz boyunca iyi de kötü de günlerimiz geçti ama bi süre sonra iyi günler azalıp kör günler çoğalmaya başladı. Ufak çaplı şiddetler küfürler görmeye başladım. Bi süre sonra da aşağılanma aldı başını gitti. Daha önce evi terk edip gittim. Geri geldim. Bi süre iyi gibiydi. Sonra yine başa döndük. O zaman hamileliliğimin başıymış. Bende bilmiyordum. Şu an ise sonu. Bana iki seçenek sundu. Ya evinde otur çocuklarına bak ihtiyaçlarınızı karşılayacağım ama ömür boyu bu evde oturup çocuklarına bakarsın dedi. ya da tedavi olurum ilaç kullanırım sende çeki düzen verirsin kendine çocuklarımızı beraber büyütürüz dedi. Ailem bana sahip çıktıpı için onlarla konuşmama kararı almış. Bana sen görüş diyor. Ama aileme karşı sert yapısı görüşmemizi kısıtlar. Bi kere daha dönersem geri dönüşü olmaz ya ömür boyu o çileyi çekerim ya da düzelir. Ama garantisi yok. Ne yapacağımı bilmiyorum. Karar ver bugün ya gittiğin gibi gel ya da hiç gelme dedi. Bu arada işi gereği 10 gündür ailesiyle yaşıyoruz. Yaz sonu eve geçeriz. Ailesi de bi süre daha beraber yaşayacağımız yerde. Sonra giderler. Yani anlayacağınız ailesinin yanına dönmüş olacağım.

Hayatımın kararı bu ama nasıl işin içinden çıkacağım?
Cevapla