Yine kendimi kötü hissettiğim döneme girdim?

arkadaşlar kendimi çok kötü hissediyorum böyle direkt olarak tek belirli bir sebep yok ama akşam olunca daha da bir hüzün efkar falan cokuyo içim almıyor için ferahlamiyor hiçbir zaman ne yapicam bilmiyorum bir kaç kere daha böyle olmuştu bir sürü arkadaşım var ama kimseye de anlatamıyorum ben kötüyüm diye ama ben çok kotuyum kendimi çok kötü hissediyorum ben nasıl mutlu olucam?
Yine kendimi kötü hissettiğim döneme girdim?
Cevapla